14 Temmuz 2008 Pazartesi

kredi kartı

cuma günü Levente gidiyorum
bir bankanın verdiği kredi kartımıda iptal etmek istiyorum
zira kullanmıyorum
ve yıllık kart ücretinin istendiği ekstresi gelmiş..
ama ne hikmetse son ödeme tarihinde elime geçmiş kart
sonrasında başka şeyler çıkmasın diye düşünerek şubeye gidiyorum
bankanın yanında bir otopark
ne kadar
5 lira
zaten 5-5 dağıtıyoruz
yarım saatte kalsan 2 saatte kalsan aynı
sinir oluyorum bu uygulamaya

yurtdışında otomatiklerden alıyorsunuz bu kartları
eğer işiniz erken biterse
ve daha zaman varsa
o anda gelmiş bir araç sahibine verebiliyorsun
burada yok anacım..
10 dakkası 5 lira

neyse..
bankaya giriyor ve sıra numarası alıyorum
o arada sonradan pizza servisi olduğunu anladığım
bir görevli banko önünde

güzel bir genç hanım bankadan
ayağındaki ayakkabılar dikkatimi çekiyor
oldukça şık
ve bir o kadarda pahalı bir görüntü
yukarıdan tikir tikir topuk sesleri yine

konuşmalar
sonuç..
pizaa kredi kartıyla ödeniyor arkadaşlar
yahu tutsun tutsun 20 lira
bu millet bu kadarmı kredi kartı kullanma meraklısı
ayaklarındaki o aakkabılarda büyük olasılık kredi kartına bilmem kaç taksit alınmıştır..
ben alışamıyorum buna
bu tip alışverişlerde..
o pizza tutsun tutsun 20 liradır ya
ve 2-3 kişilik olduğu belli
toparlayamıyorlarmı aralarında??
benmi basamıyorum
varsa bilen
hadi anlatsın bana:)

haa bu arada benim kredi krtı kaldı yine
efendim kampanyaları varmış..
kart ücreti iade:D
gelecek ekstrede görecekmişim..
göreceğiz bakalım:)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

daha kolay oluyo sanırım.. aylık bütçe yapmaları..
e bankacıya da öğretemeyiz di mi..
nasıl kullanılır kk..
=)

kampanya da hayırlı olsunnn =)
öper ataletin kocamanından

uctemmuz dedi ki...

ataletim canım benim...önce bankacılara öğretmek lazım harcama nasıl yapılır, kartlar nasıl kullanılır..::)))(Olayı bilen biri olarak söylüyorummmm...)
Bu iş artık ciddiyet sınırlarını açtı. dün bir İng. bankasının önünden geçiyorum, henüz inşaa halinde, her yer karman çorman, vitrine tezgah atmışlar anacım, ordan kart pazarlıyorlar.
Gözlerime inanamadım, içim kalktı.
2001 krizinden beri kart kullanmıyorum, kullanmayacağım da İnşallah.
Hayatımda en sevindiğim kararlardan biri bu...
Öperim kumum...

Dolphinblue dedi ki...

kartların bonusları var şekerim
ne kadar kullan o kadar bedavadan para birde artık insanlar nakit taşımayı sevmiyor yanlarında benim patron mesela yanında 20 lirası bile çıkmaz hep kartla görür işini...

bu arada blogspot senin bu bloğu içerik açısından sakıncalı görüyor söyliim. ne zaman sayfanı açacak olsam uyarı alıyorum buna dair.... neden acaba?

birdemetmavi dedi ki...

AYNI DERTTEN PARDON KARTTAN MUZDARİBİZ GALİBA KUMUM ..
HİÇ KULLANMADIĞI KARTA ÜYELİK İCRETİ GELİNCE AFALLIYOR İNSAN..
GİTTİM VE İPTAL ETTİRMEK İSTEDİĞİMİ SÖYLEDİM ..
ÖDEMEYECEKSİNİZ, SABREDİN BİR AY SONRA KANUN ÇIKIYOR DİYEREK YİNE BAŞARDILAR ..
KART HALA BENDE, AMA KULLANMAMAYA KARARLIYIM ..
O BÜYÜK BİR ÇIKMAZ, İÇİNE GİRDİĞİNDE HESABINI BİLMEDEN KULLANDIĞINDA BOĞULACAĞIN BİR DENİZ ..
SEN PİZZA DİYORSUN, GEÇEN MARKETTE
10 LİRALIK ALIŞVERİŞE KULLANDI BİRİ ..
ZORUNDA MI KALDI BİLMİYORUM AMA, ÇOK MECBUR KALMADAN KULLANMAMAK EN DOĞRUSU ..
SEVGİLER CANIM :)

kumhavuzu dedi ki...

valla anacım mecbur kullanıyorum..yollarda olunca..bide düzenli maaş alamayınca..kullanılıyor.

dolfinim..bayraklamışım ama bitürlü kurtaramadım..sadece sana değil bana bile çıkıyo:)

bi zamanlar..5000 mark kredi talebinde bulunuyorsa insan işi hakkaten zor demiştim..başka bişeyler yapmalı.Ben ekonomik krizlere girince 1000 liraya bile sıkışınca..hemen arayışa girdim:)
zira onlar hep geçici..o küçükler öyle bi birleşiyoki..dev oluyo karşında:)

Ece dedi ki...

Kredi kartını sadece benzin alırken kullanıyordum ben. En son gelen ekstrede diyelim ki 3 liralık almışım,33lira görmüşüm.O gün çıldırıp bankaya koştum. Şu ekranda sıfırı görmem için kaç para istiyorsunuz deyip ödedim,kızın çöpüne kırarak attım kartımı.Yok kart kullandırma parası,yok o yok bu..Bi şekilde sokuşturuyorlarmış meğer haberim bile olmadan.
10 yıldan fazla oldu kartsız yaşamım.Allahtan hiç de yokluğunu hissetmedim.Eski usule döndüm ben.Cepteki para ne kadarsa,onunla idare..

Sevgiler canım.Güzel bir hafta sonu olsun.

kumhavuzu dedi ki...

aslında en güzeli o..bende buraya geldiğimde hep öyle yaptım..ama bi zaman geldiki..yukarıda belirttiğim sebeplerden dolayı mecburen kullanıyorum..ama huzursuzum:)

çok sağol Ecem size tüm aileye olabilecek en güzel haftasonlarından birini diliyorum bende.

uygarradikal dedi ki...

Bankaların soygunlarına dur diyebilen halkdan yana bir iktidar olmadı hiç. Geçenlerde faize sınır getiren bir AKP milletvekili ikna edilerek önerisi geri çekildi. Bazı bankalarda hesap işletim ücreti alıyor. Yılda 2 defa 30 YTL. hesap işletim ücreti kesiyor beş kuruş faiz ödemeden.

Selamlar