14 Temmuz 2008 Pazartesi

haftabaşı

oldukça yoğun toplantılarla geçen cuma ve cumartesi sonrası
pazarı sadece güneş kum ve deniz olarak geçirme kararı aldık:)
Şile Sofulara gittik
denizin kucağına kendimi bırakmayı ne kadar istiyordumm
ama olamadı:)
dalgalı idi dün
ve çok soğukk
çocukken dalgalarla dalga geçerdik
ama dün yapamadıkk ne yazıkki
gittik ıslanıp serinleyip çıktık
annemin böreği mücver reçel..pek makbule geçti:)

Plaj modasını izledik:)
ilkkez gittim böyle bi yere :)
haşemaların
çocuklara giydirilen ve büyük olasılık askere gidene kadar giyer düşüncesiyle alınmış şortların:)
eteklerle üstleriyle denize girenlerin yanında
bikinililderinde olduğu
tabii magandaların da..


esmer bir hanımın yanımızdan geçerken
aah ahh beyazlar kararmaya bakıyor
bense kaçıyorum diyerek başlayan kısa sohbetimiz

bugün Gülten haşlama var:)
neyseki şu aborjinkrem..
acısı kalmadı pek:)

başladık bakalım bu haftayada
umarım hepimiz için güzel ve bereketli olur.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Denizin kucağı, dalgalar, plaj, bikini ..
Magandaları izlemeye bile razıyım ..

Aaah ahh :)))

Güzel bir günle başlayan, güzel bir hafta olsun kumum ..
Sevgiler :)

Adsız dedi ki...

huuu
kumum havuzum..
faktör sürücen faktör..
ozon delik bi kere..
yanmak yasak..
=)

acısı neyse de..
başka yan etkileri oluyoo ki..
=P

öper ataletin iyi haftan olsun der.. kaçarr..

Ece dedi ki...

Acılı bi hafta sonu olmuş ama bütün hafta yaşayacağın güzellikler unuttursun inşallah.
Sevgiler

geçkalmadımki dedi ki...

iyi haftalar diliyorum, bi de mücver çekti canım..
Sevgiler...

kumhavuzu dedi ki...

biz ne acılar gördük dermişim şimdi:))
geçti bileee
ben bunu hep yaparım..bi kez haşlanır sonrası rahat rahat güneşlenirim:)
delimimyim ne

oyacım..valla pekte güzeldi mücver..bende çok severim.

atalet..o başka yan etkileri ne olakii:))

sevgiyumakım..
evet..nasıl özlemiştim anlatamam
kafayı yiycektim nerdeyse
denizin tadı başka çok başka