8 Temmuz 2008 Salı

haftabaşı:)

tamam canım
uzattım
anlatmam gerekirdi:)

haftasonu..
hımm..
sarıyerdeydik Cumartesi günü
Atatürk'ün Sarıyere gelişinin yıldönümü imiş
ve her yıl düzenlenirmiş bu etkinlik
ADD tarafından

benim can arkadaşım burada yine
izne geldi
onun ailesi
ben benim annem
sonra bi ara Varol beyde geldi

fasıllar konuşmalar
mangallar
güzel ve keyifliydi Çırçırda Atayla olmak.

Pazar günü..
siz zaten tahmin edersiniz nerede olduğumu:)

dün sıkıntılı bir haftabaşıydı.
akşam iki duble rakı eşliğinde bir sohbet yaşandı..
yeşiller içinde.
Güzel ve keyifliydi:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzel başlamamış haftanın güzel akşamı gibi geçsin devamı kumum :)
rakılı, sohbetli, yeşilli ..
bir de mavili :)))

öptüüüüüüüüm :)

kumhavuzu dedi ki...

sağol canımmmmmmmm:)bende seni öptümmm..maviiiii

ATALET dedi ki...

e nerde kaldın yav..
bi de hala sakıncalı blog devam et .. diyo..
anam sana sakıncalı diyen beni mühürler diyorum..
başka bişi demiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm

uctemmuz dedi ki...

Amanınnn..ne iyi olmuş...

Gel...

:)