17 Temmuz 2008 Perşembe

Annemin marifetleri..

Daha evvelde bahsetmiş ve annemin geçen yıl hazırladığı tabloyu sizlere göstermiştim.


Bu yılda devam etti kurslara..biraz abartarak ama neyse..oda farkına vardı kendine fazla yüklendiğinin:)
bugün son eserlerini göstermek istedim sizlere..

Beğeneceksiniz mutlaka:)


Bu 90x90 oldukça büyük bir tablo oldu:)
buda bir örtü..

bu tabloda karanfiller..içindeki 3 karanfil rahmetli anneannemin yıpranmış bir kanaviçe örtüsünden alındı

Buda bu yılki yarışma ,içindi..
tema İstanbuldu..derece alamadı ama benim favorim:)



Bunlarda değişik kırlentler..ve bir minder


Buda güzel bir koltuk şalı..












7 yorum:

uctemmuz dedi ki...

kummmm...
ne güzel işler bunlar...
Ben o Türk motiflerine bayılıyorum biliyor musun? Bir ara durmadan milimetrik defterlere çiziyordum.
İstanbul temalı olan eser benim de favorim olsun mu? Gri gökdelenleri o cıvıltının ortasına oturtmak süpper eleştiri olmuş. Annemizin yanaklarından öperim...:)

Ece dedi ki...

Annende de iyi sabır varmış hani..
Ben bunca yıldır birşeyler yapmaya çalışırım. Elim şu kırk yamaya gitmedi bir türlü.Hemen bitivermiyor ya..Günlerce aynı şeyle uğraşmak içime fenalıklar getirir diye hiç heves etmedim.Ama yapan da iyi yapıyor vallahi..Allah sabır versin.Ellerine sağlık.Bütün bedenine sağlık aslında...
Sevgiler,pek çok..

kumhavuzu dedi ki...

Ünsüm vede ecem..annemin teşekkürlerini iletmek istedim:)
güzel dilekleriniz için
çok uğraşıyor onlarla:)

Adsız dedi ki...

Artık yazabiliyorum,daha önce yorum bırakamıyordum ne mutlu bana.

Anacığının ellerine sağlık.Ben hayranım yetenekli insanlara.Ben mi? Sanırım feci halde yeteneksizbir kadınım,elimden hiçbir iş gelmiyor:)))

Öptüm kumum:)

Adsız dedi ki...

annen giderek süperleşiyor..
jüri giderek şaşkınlaşıyor diyesim geldi..
=)

bi de ben bi düğme dikmekten üşenirken annene ayranlık ve saygılarımı sunar.. öper giderim..
ataletinnnnnnn

geçkalmadımki dedi ki...

Sevgili Kumm, Annenin bir blog sayfası yok mu? bu kadar yaratan ve üreten birinin yapıtlarını hep görsek dimi..
Annenin ellerine sağlık ve kolay gelsin, sevgilerimi iletirmisin,
Sana da öpücükler...

kumhavuzu dedi ki...

hüzünlüm kelebekim:)hoşgeldin..annem böyle işte hiç bana benzememiş:))

ataletim...şaşkınlıktan naptıklarını bilmiyolar heralde:)
valla bencede maşallahı var

canım geçkalmadımki..anneme blog açmak demek bana ekiş demek:)
şu an zaten takip ettiğim 4 blog bir web sitesi var:)
buradn sergilemeye devam edelim derim:)

sevgiler hepinize