9 Temmuz 2008 Çarşamba

birileri hakkında..

kaç yıl evveli hatırlamıyorum
benim evimde Türk Kanallarını izlemek için teknik olanak olmadığı için pek uzağım magazine..
yeni çıkanlara vs.

İzine geldiğimde duyardım adını
ama kimdir nedir..bilmem

bir akşam bir Siyaset Meydanı'nda tanıdım
salondaki genç izleyici kitlesine sordu
Kim istiyorsa Yurtdışına gidecek dense.Kİmler gider?
pekçoğu parmak kaldırdı..
bunun üzerine
çoğunuz Üniversite Öğrencisisiniz dedi hemde hatırı sayılır Üniversitelerin öğrencileri
Nereye gidiyorsunuz arkadaşlar dedi
bu ülkenin bu aydınlık eğitimli donanımlı insanlara ihtiyacı var
birtek Türkiye var ve bizim.

orada sevdim ben onu
sonra gelen oyunlarını ve filmlerini kalabalık arkadaş gruplarımıda organize ederek gittik.
Sen hiç ateşböceği gördünmü..cebimde kelimeler..
vizontele..
vizontele tuuba yı ise koca salonda tekbaşıma izlemiştim.Başka bir şehirde idim ondan:)

bir akşam Tophanedeyiz..
bir baktım o
nasıl heyecanlandım
yanında iki kişi daha var
ve yandaki kahveye oturdular.
arkadaşım geldi seninki dedi

yanındakilerde biri abisi imiş..
ne yapsak derken
ateşçi amcaya seslendim..
amca dedim ya..nargilelerine ateş versen..şurdaki masadan gönderdiler desen:)
döndü döndü
yapamıycam be kızım dedi
hep buraya gelirler
bu kez komşuya gittiler..
ayıp olur
nolur kusura bakma
merak etme amca sen dedim..rahat ol

sonra kalkıp gittim yanlarına
ve teşekkür ettim
var oldukları için
bize bu güzellikleri yaşattıkları için.
kızardı..o halinide çok sevdim.

sonra..
Anadolu Ateşi'niizledik..
dopdolu salonlarda
iki kez gittim..
ve geçenlerde biliyorsunuz Troya'ya..
enerjiden bahsetmiştim..

şimdi mailler geliyor
protesto edin diyorlar
içim elvermiyor biliyormusunuz
o iki kardeş
bana çok uzak yerlerde öyle mutluluk ve gurur yaşattılarki
konduramıyorum

Gösteri sonunda yanımıza gelen yabancılar
nasıl bir ülkeniz var sizin
ne kadar şanslısınız dediler
o anki hallerimimzi düşünsenize

nasıl kondururum bunları

Çarşamba akşamları Çok güzel hareketler bunları izlerken
onu gözetliyorum
öğrencilerini izlerken
tavrına bakıyorum
vazgeçemiyorum.
Ve yineliyorum
İyiki varlar
ve hep varolsunlar.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Akşam yine izledim kumum ..
Gerçekten güzel hareketler ..
O bakışları ..
Gururla alkışlaması ..
Bir öğretmen herşeyden önce ..
Saygıyla eğilen öğrencileri var önünde ..
Biz böyle mutlu olurken o tablo karşısında ..
O daha neler hissediyordur kimbilir ?
Çok güzel biri ..
İyi ki var ..

geçkalmadımki dedi ki...

Tüm kalbimle katılıyorum sana sevgili kumm..
İyiki varlar..
Biliyorum..

Sevgiler sana...

uctemmuz dedi ki...

maillerden haberim yok. Ancak onlardan söz açılınca bazen negatif şeyler söylendiğine şahit oldum..
Organize İşler'deki o tertemiz kalpli Süperman gelir benim aklıma hemen bu durumda. Bir Demet tiyatro'daki Baba, Laz Bakkal...
Hadi len derim negatif düşüncelere...
Başı sonu belli, seyredilebilir, tertemiz filmler yapar bu adam. Ve ben anlatmak istediklerini severim...
Çok güzel hareketler bunları da tüm yaptıkları içinde azıcık zayıf da bulsam her hafta kaçırmadan seyrediyorum.

Fikrim böyle...:)