14 Temmuz 2008 Pazartesi

güzel insanlar var hala:)

Güzel bir insan tanıdım Pazar günü
Varol bey daha evvel bahsetmişti
Üst komşum
Ne zaman bir ihtiyacın olursa ara beni demiş ona
Söyler bazen insanlar bilirsiniz
Ama lafta kalır pek çok şey
Dün denize gittik dedim ya
Oda geldi
Hatta hep birlikte onun arabasıyla gittik.
Sohbet sırasında
Onunda asker çocuğu olduğu çıktı ortaya
Benim cümlem vardır bilirsiniz
Benim çocukluk arkadaşım yok derim hep
Hani birlikte büyüdüğümüz
Aynı sıraları paylaştığımız
Arada kopuklukta yaşansa yinede bir araya gelebildiğimiz
Konuşurken
Aynı cümleyi kullandı
ortak noktalar pek çoktu

Hepimizin Atası var dedi
Annem babam uzak..
Telefonla görüşüyoruz
Ve izin zamanları
Varol abi burada
Ve yalnız
Eğer benim yapabileceğim bir şey varsa
Her zaman yanındayım
Akşamları iş çıkışı mutlaka uğruyorum
Gece ben buradayım
Ama gündüz
İnanın aklım onda kalıyor

Bunları hep yaşadık zamanında
Ve bunlara sahip
Bunları sürdürebilen
İnsanların olması bence çok güzel
Bu dünyada yalnız yaşamadığının farkında olan insanlar..
Şimdi siz burada olacaksınız dedi
Oda yalnız kalmayacak..

Güzel şeyler bunlar ya
Buluyor insanlar birbirlerini

6 yorum:

Adsız dedi ki...

başka türlüsü giremezki benim kumumun hayatına..
denese de kumum sepetler ki..

ama bulunması nadir ya güzel insanların..
ondan sevindim senin adınaaaaaaaaaa

öperim kumum havuzum..kumlarını şööle bir karıştırır öle giderimmmmmmmmm
atalet............

kumhavuzu dedi ki...

bende sevindimm:) ve paylaştım..
bi an karıştıımı hissettim bak sebep senmişsin:)))

uctemmuz dedi ki...

İlk cümlede, ilk bakışta çıkıyor ortaya insanın ne olduğu kumcuğum.
Dereceleri var o ayrı...:)
Çooookkkk öperiiimmmm seni....:)

kumhavuzu dedi ki...

yes anam yess:)

geçkalmadımki dedi ki...

Şanslı bir Varol abiymiş.. dilerim dostluğunuz sonsuza dek sürer..
Sevgiler...

kumhavuzu dedi ki...

Varol abide bunun farkında..kendisi benim patronum:)bazen didişsek te severiz kendisini:)