1 Temmuz 2008 Salı

haberiniz olsun..


tatile falan gitmedim canım..burdayım:(

9 yorum:

Adsız dedi ki...

desene kumum ..
hamak hala hayal bizim için :(

kumhavuzu dedi ki...

valla öyle görünüyooo be sevgiyumakım..

uctemmuz dedi ki...

Gitme zaten...
ya da git...
Yok yok gitmeee...:)

Kedi Narnia dedi ki...

beraber istanbulu bekleriz artık işimiz ne değil mi? :(

burdasaklaniyorum dedi ki...

ama daha yaz bitmedi... 8)

kumhavuzu dedi ki...

canlarım ciğerlerim kıymatlılarımm
yaz daha yeni başladı:)evet saklambaç haklı:)
ben kaçarım bi ara..olmasss başka türlü Egenin mavilerine salmadan kendimi:)

geçkalmadımki dedi ki...

Saklambacıma katılıyorum, yaz bitmedi, bi tatil, iyi bi tatil, keyifli bi tatil diliyorum senin için..
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

=)
e ne surat asıp insanları üzüyosun kumım havızım.................

atalet

Adsız dedi ki...

Minik bir kaçamak olur di mi kumum ..
Malum hafta sonu :)
Öptü sevgi yumakın :)