3 Kasım 2008 Pazartesi

yeni haftaya başladık:)

hep sıkıntı gerilim derken
ben size geçen hafta beni nelerin mutlu ettiğini anlatayım
zaten herşey bizim dışımızda gerçeklerşiyor..
tansiyonum yükseliyor
sakin olmaya karar verdim:)
evet başlıyorum:)
bazı arkadaşlar tanır
bir Elifim var benim.
yıllar sonra Umut Çocukları Genel Kurulu'nda tanıştığımız
sonra Cumhuriyet İstanbul ve İzmir Mitinglerine katıldığımız
daha ilk gördüğünde ben seni bi yerden tanıyorum diyen
Çağlayan Miitingisonrası gittiğimiz Nevizade'de
nerden nerden derken
meğer Yıllar evvel Çorlu'da aynı apartmanda çapraz dairelerde oturmuşuz:)
benden baya bi küçük
ama beni hatırlayan:)
tekçocuk olduğu için bize hep gıpta ettiğini söyleyen
kızkardeşim daha iyi hatırladı
zira yaş olarak daha yakınlar..yada bilmem artık neden..
Elif bu yılbaşı gitti Türkiye'den
haberleşiyoruz tabii kesik kesikte olsa
evlenecekti
ve geçen hafta nikah fotoğraflarını gönderdi:)
ayakkabısının altına benim adımı yazmayıda unutmamış:)
çok mutlu örünüyorlar..
dilerim hep mutlu olurlar.

birilerine bişeyler lazımdı ve ben onu nette ararken biryerlere ulaştım.
İlk fırsatta 3-5 günde olsa gidilecek yerim belli:)
Enver amcanın sitedeki ifadesine bi bakkın:)

Misafirlerimize önemle arz olunur; Müessesemiz köy yerinde olup Yörük yaşamının canlandırıldığı yer olduğundan ayrıca kendimizde çiftçi olduğumuzdan horoz öttü, eşek anırdı, öküz böğürdü, kuzu meledi, kedi miyavladı, köpek havladı gibi şikayetleri kabul etmeyiz.
En derin saygılarımızla Yalçın ailesi adına Enver Yalçın



yaa..işte böyle..Enver amcayla telefonda bi konuşmamız vardıki..sanki 40 yıllık ahbap:)yurdum insanı işte.Gözünü sevvim

cumartesi o güzel havada önce ayakkabılar tamire verildi..Colony alışveriş Merkezi'nde bir İzzet amcam var
öyle şeker bir İhtiyarki..
oradan geçerken öylesine uğradım geçenlerde
baktım karşı dükkandan geliyor
gel kızım gel Gültenim nasılsın dedi..ne vardı dedi
hatrını sormak istedim İzzet amca dedim
bi tuhaf oldu..sadece onun içinimi dedi..evet dedim..dokundu omzuma
sen çok iyisin..sakın hiçbişeye bozma moralini herşey düzelecek dedi:)
böyle karşılıklı minik sohbetler..

sonra..araba yıkamaya bırakıldı..
orada da abla hoşgeldinler..hatır sormalar..
ya..seviyorum işte napiim..
seviyorum bu insanları ben:)

sonra bi arkadaşla buluştuk..gölkenarında bir tavla maçı:)
sadece onunla oynuyoruz:)
2-0 ben öndeydim..bu kez o kazandı:)
rövanş yapılacak tabii:)

sonra Ayşem..
akşam işçıkışı onu aldım..Bçekmece'ye indik birlikte..
yemek yiyelim dedik..
ama bu yazı çok uzar..
ben bunu yarın anlatayım size en iyisi:)
en güzel haftalardan biri olsun benim canım arkadaşlarımmm:)
sevgiler hepinize

4 yorum:

Ece dedi ki...

Senin için sevindim canım..Ruhun soluklanmış..

Enver Yalçın ailesine gıpta ettim..Çok uzun ömürlü olsunlar.O yaşam içinde başka türlü olması da beklenemez zaten..

Ne güzel insanlar var..Daha kim bilir ne çoklar ve nerelerdeler..

Paylaştığın için teşekkürler..

Bütün haftaların ruhu dinlenmiş olarak başlasın..
Sevgiyle öpüyorum

Adsız dedi ki...

eski günlerin kum havuzu yazısı olmuş..
hatta.. mor şemsiye kara gözlük.. filan gibi kod adı yazasım geldi..

sen iyisin .. de ondan bu sohbetler..
ben gibi ters olsan bak ne iyilik kalır ne bişey =)..

sevgiyle

atalettt

Adsız dedi ki...

Aslan burcusun ya,
ateş grubundan,
sıcak insanlarız biz,
severiz üç beş sohbet edelim,
ayak üstü bile olsa:)
Bu arada,
iyi olmana çooook sevindim:)

deli kız

Adsız dedi ki...

çevreyle pek ahbaplık kurmadığım için bi bakıma yabani bir kişilik sergilerim, mümkünse sadece selam o kadar... geçen otoparktaki afrikalı bekçi arabamın içinden yükselen U2 parçasına laf atınca ingilizce kurduğumuz diyolog biraz gelişti, sonra da güldüm kendime.. türkçe konuşanlara kıran mı girdi de afrikalı ile kanka oluyosun diye... böyle işte kumum benim bir ayarım ya da dengem yok :)

sayfana girebildiğim için
iyi haberlerini aldığım içinde pek bir memnunum
öpüyom kocaman

Hera