19 Kasım 2008 Çarşamba

başlıı unutmuşum:)

bugün varya..
çok işim var..
ofise kısaca uğrayıp direk Beylikdüzüne gideceğim derken
sabah araba çalışmadı:)
marş basmıyor..
adamlar topladım
kablo var zaten..
bide araba buldum..
sabah sabah çalıştırdım milleti:)
sonra..
lastiğin havası inikti ona hava bastırmaya girdim ve ben kapattım kontağı:D
noldu??bilin bakalım
gene çalışmadııı
Allahtan tamircilerin olduğu bölge
hemen biri geldi
ve yine çalıştı..
akü biitik dediler..
evet..bende ustaya gidiyorum değişecek akü dedim..
adamcağız başka yerdenmi alacaksınız dedi..
evet dedim..
ve kesin yedim küfrü:D

sonra kağıthane..
Ali Usta ve İsmail Usta..
şimdi aküsü kendinden pahalı bi arabam var:D

ofis..toparlama..
ve ben gidiyorum Beylikdüzüne..
2700dz mala sticker yapışacak..
Emektar tansiyonu düşmüş yatıyo hasta:)
ben 19 tansiyonla zıp zıp..(eczacının deyimi)
ama düzene giriyo gibi tansiyonum..
pasiflora, tuzsuz ve çıtır:))
harikayııımmm:))

bide bugün bizim ufaklığın doğumgünü:)
27 bitti valla
yaşlanıyormuuyum ne:))

sevgiler bırakıyorum..
güneşli bizim buralar bugüün

9 yorum:

burdasaklaniyorum dedi ki...

ankara şakır şakır.
tadıın çıkart derim.
hem güneşin, hem çıtırın 8)

uctemmuz dedi ki...

O pasifloradan ben de istiyorum.:)

Tansiyona dikkat et kumum, neden öyle oldu ki?

Adsız dedi ki...

kırk çarşambanın işi derler ya

bugünde çarşamba..

benim bir akü hikayem var ki off yani. şu kadarını yazayım. rest çektim vurdum çıktım kapıyı. bir hışımla arabaya bindim. anaa aynen marj basmıyor.. ex arıycam gel beni kurtar diye telefonum yok.. tüm karizma yerle birdi :) aklıma geldi..

kolay gelsin :)

ps: ben sorunu sayfama sevdiklerime alınca çözdüm.. gönderdiğim mesaj çıkıyordu.. ayarlarınızı değiştirin diye :) buraya cevap vereyim dedim..

sevgiler..

geçkalmadımki dedi ki...

:)) 27 bittiyse kesin yaşlanılmış..
Sana ve arabana sağlıklar
her işin rast gelsin...
sevgiler...

Adsız dedi ki...

yav çıtır mıtır derken bişe olcak sana bu tansiyonla..
artık bi görünsen bi dahiliyeciye..
aaaa
kızıyom ama..

=(..........
övünüyo bi de ya..
atalet..

kumhavuzu dedi ki...

yav atalet..(sırayı bozdum ama) gittim dahiliyeye..
1 hafta 10 gün kadar bi takip et dedi..orada 20 yi görünce.
Ama şimdi 13-14 gidiyo..baya bi sıkıldım geçen haftalarda bide bişey daha vardı.Onunda düzelmesini bekledim.
gidicem..ilk fırsatta tekrar.Valla bak.


:) 27 yi bitirenmi yaşlanmış oluyo burda yoksa onun en büyük ablası olarak benmi:))
sağol canım güzel dileklerin için

üçümtemmuzum..geçici destek sadece zaten düzenlide almıyorum..
Tansiyon..bizde uzun yaşıyorlar çok şükür giden böyle küt diye bundan gidiyo:P

o şakırtı bizdede başladı:))
ama sabah çok güzeldi ya:)
sevgiler

who..yok armam bidekimseleri:)
hele ex mex..yok..ama ben genede büyük söylemeyeyim:))
benim pekçoktur araba maceralarım:))
sorunun çözğlmesine sevindm:)

Adsız dedi ki...

Göremiyordum ben de sayfanı,
hadi bir daha deneyeyim derken oldu,
pek bi sevindirik oldum.

Kendini ihmal etmeee:)


deli kız

Oya dedi ki...

kumanımcııım..
gittim geldim;
çıtır'a sevindirik oldum;
seni heyecanla okudum da;
bir yorum edemedim..

neyse diyelim..
geç olsun güç olmasın..

bir de rahat bırak artık damlayı yahu..
o zamanı gelince damlar zaten.. :)

öperim..
hasretle..

hamiş: e 19 unda haber verilmiş en son? nedir arabanın durumu? tansiyonun durumu? d.günü nasıl geçti? haber et.. meraktayız yahu! :)

Adsız dedi ki...

pışttt gittin mi filme?
ben gidene kadar sezon geçecek anlaşılan. :P