11 Kasım 2008 Salı

buda son cumartesiden:)

heracım ee budamı arkası yarın demiş..bugün 11i olmuştur bişeyler demiş:)
dün 10 kasım olması sebebiyle kafam başka yerlerdeydi..
sabah 9.05te ben arabamı sağa çekip radyodaki siren sesi bitene kadar saygı duruşunda bulundum..
görüş alanımda benden başka kimse pek umursamadı..
karıştırmıyorum..

evdeki durumlar..
2 haftadır tansiyonum 19lara çıkıyor..
sonunda hafif bir antidepresanla durumu idare etmeye çalışıyorum..
Ama en kısa zamanda doktora gitmeliyim.
Tuzu neredeyse tümüyle çıkardım..

amaa..ctesi akşam..
bizim kuzenler hani daha evvel bahsetmiştim PORTEX te Ramazn eğlenceleri düzenlemişlerdi..
işlerine oldukça hakimdirler..
bir tesadüf sonucu sahibi benimde tanıdığım olan bir Restoranın karşısındaki dükkanın işletmesini aldılar..
Ortaklarda aynı zamanda..
Naciye Ramazan'da açmış dükkanını..
bizimkilerde karşı tarafı dekore ediyorlar..
Cumartesi akşam oraya gittim.
Cezayir Sokağı'nda..
en sondaki dükkanlar..
ortam çok güzeldi..
Ben gittiğimde birde Hüner Coşkuner oradaydı
Çok severim sesini..
Naciye'nin arkadaşı..
Bizimkilerlede oldukça iyi araları önceden beri.
Yemek sonrası tabii kırmadı..zaten dayanamaz insan:)
aldı mikrofonu..
Müzisyen abide 42 yıldır işin içinde..
O kadar güzeldiki
O arada bizim tayfada geldi..
teyzem, kızı damadı, yeni eniştenin kızı damat adayı..
Teyzemin oğlu Tolgada zaten işletmeye dahil oldu :)
Mikrofon gezerken tabii bana geldi..
Nasıl Geçti habersiz o güzelim yıllarım..nırınım nırınım
ben söyledim..
Göksenin Bey patlattı zaten orada espriyi
Almanya'dan ithal ettik dedi..
Sesi çok güzel
ve bunun için Almanya almıyo onu artık:)
Ben tamam diyorum..Amca yok diyor..
çok iyigidiyor:)
yaklaşık 5 yıl sonra..
bilen birileriyle şarkı söylemek benim için harikaydı..
Dinleyenlerde hala oradaydı:)

Sonra Ayşemde geldi ve tam olduk..
sabah 7de işbaşı yapacaktı yavrum
eve gelişimiz 3 oldu:)

dün konuştukta..
abla öyle iyi geldiki banada dedi..
herkes mutlu mesuttu anlayacağınız:)
Şimdi bizimde eski adıyla Fransız şimdiki adıyla Cezayir Sokağı'nda mekanımız var..
Bekleriz:)

9 yorum:

Adsız dedi ki...

e süpermiş..
hey diğer yorumcular..
ben duydum bu güzel kumun sesini.. şarkı söylerken gerçekten su gibi..=)P

şanslı atalet........

Ece dedi ki...

E sen niye çorap morap diye kendini paralayıp tansiyon fırlatıyorsun ki..Al eline mikrofonu o mekânın devamlısı ol.Vallaa ciddiyim.

Sevgiler canım

kumhavuzu dedi ki...

yav atalet..evet....şey..hımm..kemküm:)

Ecem..
tansiyonu fırlatan çorap değilbe canım:)
bide..arada iyide..keyifle..o kaar işte:)

geçkalmadımki dedi ki...

bütün günlerin, gecelerin keyifli geçsin dilerim..
Sevgiler...

kumhavuzu dedi ki...

sağolasın güzelim..ama nerde o bolluk :)
olabildiince yaşıyoruz işte:)
sevgiler sana

Adsız dedi ki...

kummmm
bende duymak istiyorummm
yeni mekanda hafta da 1 akşam'a ne dersin :)
gelenler el kaldırsııın :))

ps. tansiyonu kolla bak ben anlamam hasta ve depsesif kum istemiyooom :)

HERA

uctemmuz dedi ki...

ay nihayet mutlu bir blog yazısı.:) Hepimizde bir gam, kasavet, pek iyi geldi bana bu yazı. senin hafif antidepresan işe yaradıysa adını alabilir miyim? :)

Bi de ne tuhafız biz, zıtlıklarla dolu...Önce Fransız sokağı sonra tam tersi Cezayir sokağı... Rus salatası, hayır o devre ters, bunun adı Amerikan salatası olsun...
Yeni uyandım, yazdıklarımı çözebilirsen aslında güzel şeyler yazdığımı göreceksin Kumum. Valla.

Hilde yok mu?

kumhavuzu dedi ki...

Canım Heram..haftada 1akşam:)
gelenler el kaldırsın:))
ayda 1 yapsak bile güzel yahu..ben söylerim bikaç şarkı merak etme sen:)
Tansiyona gelince..dün akşamüstü eczacı 19/10u görünce rengi attı..bu yıkar adamı ama diyor bizimki zıplaya zıplaya geliyo:))
dolunaydandır demedim bende:))

Ünsüm..pasiflora canım:)
evet..bi tuhafız biz ya..iyibişeymi kötümü bilmiyorum..
Yazının iyi gelmesine sevindim canım..Hilde..ilk fırsatta anlatılacak:)
öpüyorum senii

Adsız dedi ki...

kummmm
ciddiyim bak, ayda bir mi olur bilmiyorum ama toparlandığımız bir gece çok güzel ve renkli olur :)

öptümmmm

Hera