4 Kasım 2008 Salı

dünden devam:)

dün bu yazı uzar devamını yarın anlatırım demiştim..
böylece verdiğim sözü yerine getiriyorum:)

cumartesi akşam Ayşemle Büyükçekmece'ye indik..
seviyoruz orayı..
sahili güzel..mekanları hoş..insanlar güzel

karnımız aç
Dokuzluoğlumu Dokuzoğlumu Et Lokantasına girdik..
arka masamızdaki çift 1 saattir sipariş beklediklerini söylediklerinde
ve sonraki konuşmalara kulak kabarttığımızda
adam hatuna hava atıyo falan dedik:)
senaryolar yazdık
ama heyhaat..öyle değlmiş:)
bizim siparişte o kadar sürdü:)
tamam oyalanalım diye güzel sıcak ekmekle ermiş peynir geldi ama
devamı??
sonunda geldi..
saçkavurmalar vede gavurdağı
tuzzehiri ikiside
onca insana sadece 2 eleman bakıyor
içeridede bir grup var..kalabalık bir grup
onlarda bir masaya gittiklerinde şöyle bi etraflarına bakmıyor
neyse..ben yedim..tuzlu muzlu deyipte ama Ayşe yemedi..
sıra hesap ödemeye geldiğinde
kasaya gittim..
ifadem nasıldı bilmiyorum
İşletme sahibi güler yüzle..
bu akşam utancımdan dışarıya çıkamadım dedi
valla bizde hiç mutlu olmadık dedim..
madem grup var ya eleman eklenmeliydi yada müşteri alınmamalıydı dediğimde
ben müşteriye nasıl gelme derim dedi amca
servis veremeyeceğinizi söylediğinizde bunu kabul edecektir müşteri dedim..
yada bekleyeceğini bilerek oturacaktı.
Üstüne üstlük yemekler tuzzehiri yarısı kaldı dedim..
elemanlar şöyle bir etraflarına bakmıyorlar
Özür üstüne özür..
kartı çıkardım..
tamam dedi amca
ben yenmemiş malımın hesabını almam
olurmu dedim..
hiç olmazsa yarısını alın
onca emek var ardında
helali hoş olsun dedi
tekrar tekrar özür diledi
ve çıktık biz

bence amcanın tutumu güzeldi
insanların ölümünden sorumlu tutlacak insanların sadece özür dilediğini düşünürsek
bu amcanın işletmeci olarak yaptığı güzel bir davranıştı..
biz oraya yine gideceğiz..
Ama yine kalabalıksa
hu huu amca biz geldik..
ama kalabalıksınız
başka zaman geliiriz deyip gideceğiz:)

işte böyle
diğer taraf..
Bayan tuvaletlerinde, o anlık olası ıhtiyaçlar düşünülerek bulundurulması güzeldi..
Temizlik güzeldi..

ben pazara geçmeyeyim bugün:)
bide onu yazarsam..

yahu birhaftasonu anlatıcam..
bir haftalık yazı çıktı:)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ne o anlık olası ihtiyaç dediin..=P
ben ona takıldım..
tabii..
ihtiyaç var ihtiyaç var.??
bilemedim şimdi..0=D..

atalet.. bak başımda da hale var yukarda..

kumhavuzu dedi ki...

:)
anlık olası ihtiyaçlar sanıyorum genele göre düşünülmüş:)
sürmeli yoktu:)

Adsız dedi ki...

Büyükçekmece'ye ilk kez bu yaz gittim.Sen onca sene İstanbul'da yaşa orayı görme:)))
Bu yaz tatilinde nasip oldu.
Ne kadar güzelmiş,tam bir sayfiye yeri sanki.
Evler ayrı güzel,balkonlar bahçeler çiçek dolu,bayıldım bayıldım:)
Amcamın hareketi tam yerinde,hesabı alsaydı bir daha adım atmanız sözkonusu olmazdı,aferin diyorum ona da:)