22 Kasım 2008 Cumartesi

buda cumartesi yazısı olsun:)

filme gidemedim..önce onu söyleyeim..
zira ben saat 20de başlayacak diye hatırlıyodum..
19.15miş başlama saati..
önümüzdeki hafta kısmetse

ama bugün Osmanlı Cumhuriyeti'ne gitmeye niyetiyiz..kısmet..bi ola çıkalımda:))

araba..
ertsesi günde sapıttı ama..çalıştı:)
lastik gene iniyor değişmesi lazım:)

tansiyon..
13-14 civarı bu ara..
hatta düştüğünü veya yükseldiğini farkedebiliyorum:)

çıtır..:)
kızsamda..genede yüzümü güldürüyor benim..
gittiği yere kadar

bu hafta çarşamba ve perşembe 2700dz mala stikır yapıştırdık..
işleri sıkışık olduğundan ben gittim
yardımcılarımda ilk gün Ayşe ve Rüzgardı
birde eleman verdier..
ikinci gün sadece Rüzgar ve orann bir personeli..
10dan 14e kadar bitirdik..
sağolsunlar çokta güzel ağırladılar bizi

Rüzgar..
benim mynet okeyden tanıştığım bir gezgin..
bana abla dedi ve bitti:)
bugün onlara gideceğiz Ayşeyle
sonra..
bakalım.

ee bugünlük bu kadar diyelimmi:)
hepimize güzel bir haftasonu diliyorumm

6 yorum:

Adsız dedi ki...

biz de sanaaaaaaaaaaaaaaaa
rüzgarlı bi günde rüzgara gitmek cesaret isterrr..
=)
atalet

Adsız dedi ki...

sanırsam o filmi, izlemeyen ikimiz kaldık.:)
ama ben de osmanlı cumhuriyetine takmış durumdayım, bakalım İnşallah.:)
kahkahanı istiyorum bu arada söylemeden geçemeyeceğim. :P
Öpperim

geçkalmadımki dedi ki...

Sana da güzel bir hafta sonu Sevgili Kum...
Sevgiler...

Ece dedi ki...

Ben hafta sonunu kaçırdım,bari yeni gelen hafta için güzellikler dileyeyim.
Bir de sevgiyle öpeyim...

Adsız dedi ki...

bende kaçırmışım h.sonunu :) çıtır işi iyidir.. aynen gittiği yere kadar.. süper özetlemişsin..
güp güzel bir hafta olsun..

sevgiler.

burdasaklaniyorum dedi ki...

o zaman osmanlı cumhuriyetinin yorumlarını bekleriz!!!!
ay ben hiç bi filme gitmedim.
neyi anlatsan dinlerim valla 8)