5 Ağustos 2007 Pazar

sorunlar..

birtek bendemi var yoksa herkestemi?anlamadım..bir başka bilgisayardayım bundan kaynaklanan bir sorun olabilirmi?onuda bilmiyorum.

yorum bırakan arkadaşlarıma, isimsiz konuklara teşekkür etmek istiyorum ..ama yorum yayınlanmıyor..

acaba diğerleri bizim buraya göçmemizimi engellemek istiyor gibi bir düşünceyede kapılmadım desem yalan:P

neyse ..yanıtları buradan vereyim dedim sonunda.

hepinize güzel bir pazar diliyorum.



önce sercene..defalarca yanıtlamaya çalıştım ama ayağımız uğurlu geldi heralde burada da sorunlar var..püfür püfür geldi selamın..çok teşekkürler mudanya rüzgarım:)*****isimsize..dükkan açık..alıcı olmak çok önemli olmasa da dilerim incelemeleriniz olumlu sonuç verirde kalırsınız:)gerçi bu daha çok yeni..pek sonuç vereceğinide düşünmüyorum.saygılar

Hiç yorum yok: