20 Ağustos 2007 Pazartesi

haftasonu neler yapmışım:)

Merhaba hepinize:)
Kaç gün olmuş yeni bişeyler eklemeyeli
Lethem dün akşam yazdığı yorumda sen şimdi İstanbulun altını üstüne getiriyorsundur dimi diye yazmış banaJ
Haksızda sayılmaz..
Cumartesi ne yaptım diye düşündüm önce.
Öğleden sonra Umut Çocukları Derneği Yönetim kurulu toplantımız için Tarlabaşında idim.
Güzel etkinlikler var..Derneğin blogunada bi tıklayın derim.
Toplantı sonrası bi galata yaptık.Gün batımını oradan izledik..biralarımızı yudumlar ve sohbet ederken.
Akşam sanıyorum yine 23 suları eve geldim.
Dün öğleden sonra bizimkiler yine Anadolukavağı yaptılar..Sanki komşukapısı nerdeyse herhaftasonu oradayız biz:J
Ben Avcılar tarafında bir arkadaşa gittim..8e doğru dolmuşla eve doğru gelirken mesaj gelmiş kuzenden.Organizasyon işleri yapıyorlarda Tophanedeyiz diyor biri işle ilgileniyor diperide dayıyla birlikte Tophanede..dolmuşla devam ettim yola..tramvaydan indiğimde 21.05 falandıJ
Özlemişim Tophane’yi..Nargile, tütün kokusunu..çayımı vede ardından elmaçayımı içtim.!0 gibi bizim kızın işi bitti..Birlikte çıktık yola.Kısa bi yemek molası verdik Merterde.Sonra ben İncirlide inip dolmuşla devam ettim yoluma.
Lethemin yorumunu okuyuncada güldümJ
Hakikaten yine altüst etmiştim İstanbuluJ Tanıyor beni bu kız..
Bigün gelirde benim pot.iş ortağım Bana destek olur altüst etme konusunda da diye düşündümJ

Bugün bir ileti bir anlatı düşmüş e-postama..bunuda sizinle paylaşmadan geçemedim..
yazıyı paylaşmıştım burada.Galatasaray Lisesinin arkasındaki harap hale gelmiş binaları adam edip, önce Fransız Sokağı denen şimdiki adıyla Cezayir Sokağının yaratıcısı Mehmet Taşdiken hakkında tatsız bir yazı vardı.
Bir okurum..çok güvendiğim, dostum tarafından gelen açıklama ile geçerliliğini yitirmiştir.Bu sebeple siliyorum o yazıyı.
gelen yorum şu:)
gezmen güzel de..kumum..keyiflenmen de ..ama şu ektaki yazı..daha sonra yalanlandı..son deece düzgün bir insan bu hakkında konuşulan..intermetin iyi ve kötü tarafları..denetleme şansımız yok maalesef..şahsen tanıdığım insanlar olmasa..benim okuyup vay vay deyip geçeceğim bir yazı..asılsız ..karalamadır..bi sööleyim dedim..yaniiiist turlarına cezayir sokağı da katılabilir..sakınca yok=)..........tamamm:)çok sevindim buna ben..yani bu kişinin aklanmasına:)


Hepimize güzel bereketli bir hafta diliyorum

Hiç yorum yok: