1 Ağustos 2007 Çarşamba

benimde bir sağlık karnem var:)

1,5 yılı aşkın bir süredir burada sigortalı olarak çalışıyorm.Doktor ziyaretlerini sevmememden bi gidersem neler çıkar bidaha oralardan çıkamam endişesiyle, birde buradaki sisteme yabancılığım sebebiyle erteledimde erteledim.
Ama işin diğer tarafı düzenli kontrollerimi ihmal etmeyen biri olarakta tedirgindim.
sonunda başardım..
bu sabah Bköy SSK ya gittim ve vizite kağıdı 1 fotoğraf ve 50 kuruş karşılığı sağlık karneme kavuştum.
bana düşen numara 443 tü
o ara sıra 350 lerde idi.
oo dedim baya bekliycez.
Şalter çoktu ama çoğu kapalıydı.(izin döneminden olsa gerek diye düşündüm)
oldukça süratli çalışılıyordu yalnız.
yaklaşık 1 saat sonra sıra bana geldi..
sağlık karneme kavuşmam 5 dakika sürdü bundan sonra.
Şimdi bakçaz bakalım
kontrollere başlamak gerek..daha fazla ihmal etmeden.

2 yorum:

ATALET dedi ki...

eh hayırlı olsun diyorum..
kontrollere başlamak gerek elbet =)

burcu dedi ki...

bazen sağlığımızla, fazla ilgilendiğimiz zaman sanki bünyemiz dahada hassaslaşıyor,biz üzerine düştükçe yaralar deşiliyor bedenimizde sanki,oysa doktorun hastanenin yolunu bilmediğimiz zaman,belkide saklı durur hastalık içeride,dışarı çıkmaya korkar sanki, nice sağlıklı sıhhatli yıllara...