7 Ağustos 2007 Salı

dün ne oldu??

bir sıkıntı kaç gündür içimde, yine bir yerlere sığamaz oldum.Kimselerle konuşmak istemiyor, kendi içimde savaşıyorum.Hayırdır dedim..hayırdır..dün bir arkadaş çok yoğunum dediğinde sana yardımcı lazım ne tesadüf bende işa rıyorum dedim..kıyamam sana dedi..kamyoncu dolu burada..bilirim o kazmaları dedim bende..
sonra..bir test vardı..ne zaman öleceksiniz diye..bende he korkarım böyle şeylerdn ama genede yaparım..merak ya..
çıkan sonuç 63 yaşında trafik kazasında ölecek:)biraz daha var yani..
dün..normalde 17de biten mesaim uzadı..teller mailler derken 18.20de çıktım.
Paralel şeritten sola geçmek üzre sinyal veriyorum.Arkadan gelen kamyon ka'le bile almıyır.Trafik yoğun..araçlararası mesafe az kamyon yavaşlar gibi luyor burnumu sokiim diyorum.Birden kamyon hızlanıyor tekrar.ben sağa kırıyorum direksiyonu dümdüz vaziyette ve kamyon ayna mayna götürüyor ben noluyoruz derken..kamyonla uno arasında ciddi bir samimiyet oldu..
adam indi..
ben diğer taraftan inebildim.
ben söyleniyorum görmüyomusun..yandan bu yola girecek insanlar biraz düşünseniz biraz etrafınıza baksanız diyerek.adam bana demezmi sen benim arkamdaydın diye ben iyice koptum..ama soğukkanlıyım o durumlarda..konuşmak bağırıp çağırmakta fayda etmeyecek..durum ortada önceki anı ispatlayamayacağııma göre..adamda benim anca omuzlarımda ..salladım parmağımı düzgün konuş benimle tonunu ayarla diye..sustu adam:D
polis çağırdık..tabii ben onun şeridindeyim..suç bende..
neyse..büyük bir hasarda yok zaten ama..baya bi canım sıkıldı arkadaşlar..temkinli olmasam..yada çoğu gibi oradada süratli girmeye kalksam adam alacak altına..küçücük bi uno..içinde koca Gülten..
ya hastaneye, ya morga giderdik..
o zaman otopark ve morgun aynı yönü gösterdiği yerde şansım farklı olurdu.
Yırttım işte anlayacağınız..
geçmiş olsun bana:)

1 yorum:

birdemetmavi dedi ki...

canım kumum...
çok geçmiş olsun ...
maalesef istediğin kadar kadar dikkatli ol, karşındaki canavarsa olan oluyor..
Allah korumuş, daha kötü de olabilirdi. Dikkat et kendine, yüreğim ağzıma geldi okurken :(