10 Ağustos 2007 Cuma

Bloglarda Gezinti..

herşey özlenene uygun şiiri bulduğumda birde düşünen bi kız fotoğrafı olmalı diyerek gugıla sormamla başladı..
melankolik, depressif falan olmamalıydı ekleyeceğim fotoğraf..onu gördüğümde işte bu dedim.
bulunduğu sayfaya gittim..nilüferinşekerleri adlı bir blog..öyle güzel paylaşmışki nilüfer yaşadıklarını öyle güzel fotolar eklemişki bloguna.Kurcukladım tabiiki..ve bu foto kızı Seline aitmiş..yazdım alıyor ve ekliyorum diye.Blogta gezerken bir tavsiye..bir tık..ölü goriller..Ugandada buldum kendimi..pigmelerle dans falan..ilginç geldi.. gecenin bu saatinde pigmelerle dans eden güzel gözlerin sahibini okudum..okudukça ulan bizimkide yaşamakmı dedim..bide radikal kararlar verdim dersin dedim kendi kendime. O kadar zayıf kaldıki benim bu kararlarım onun kararlarının yanında.
Sizlerle paylaşmam gerekti
kısa bi alıntı..devamını görün derim sonra..ilginizi çekerse eğer.
Uganda...Orası nesli tükenmek üzere olan 530 gorilin yuvasından ibaret bir yer değil... ‘Param yok’ dediğim için sınırdan vize parası vermeden geçtiğim, ilk kez AIDS’li bir kadına sarıldığım, kavanozda çilek reçeli sanıp yediğim şeyin, aslında içine karınca girmiş koyu renkli bir bal olduğunu öğrendiğim, doğal parkın ortasında etrafta ne hayvanlar olduğunu anlayamadan yolda kaldığım, yağmur ormanlarında 6 erkek ve ben 30 kilometre yürüdüğüm, 7 ay yağmur yağmasına ve her tarafın yemyeşil olmasına rağmen parasızlıktan bir barajın bile yapılmadığı ve bu yüzden elektrik ve suyun olmadığı, beni kendilerinden biriymiş gibi misafir eden bir ailenin yanında kaldığım, o sefalete rağmen hediyelere boğulduğum, saçımı ellemelerine izin verdiğimde gözleri yuvalarından fırlayan insanlarla tanıştığım, binlerce yarasası ve pitonu olan mağaralarında dolaştığım,.... DEVAMI İÇİN TIKLAYIN:)

Birde..kimmiş Meltem Yaşar derseniz..sorun gugıla:)

Hiç yorum yok: