27 Ağustos 2008 Çarşamba

ömür dediğin bir gündür o da bugündür

misali..
Bir Orhan Beyimiz vardı
eski kurtlardan
yeni tanışmıştık daha..dünya tatlısı bugün kolay rastlanmayan insanlardan biri
pazar akşam torunun sünneti vardı bahsetmiştim hani
pazartesi akşamüzeri teşekkür etmek için aradığımda yanıt gelmemişti.
Az evvel aradık..
şok olduk
pazartesi vefat etmiş
dün gömülmüş..

o akşam öyle güzel ilgilendi bizimle
hatta aynı masada idik..
kalktık oynadık

keyfi yoktu pek..
düğün ya olur ya bazı tatsızlıklar gerginlikler bazen..
öyle bişey herhalde dedim kendi kendime.

Malummu oldu nedir adamcağıza..
kimbilir..

o düğün onun veda gecesiymiş anlaşılan

Kendisine Allahtan rahmet geride kalanlara yokluğuna dayanma gücü diliyorum..

Bu arada annem dün katarakt ameliyatı oldu
bugün görüntü netleşti diyor:)

böyle birşey işte hayat
neyi ne zaman yaşayacağımız belli değil..

Güzellikler daha çok olsun yaşantılarımızda..
sevelim sevilelim
işte bir an..
hesabı kitabı yok

14 yorum:

Adsız dedi ki...

yaradan rahmet eylesin..

ama ben hep diyorum size..
sallayın bu hayat bi nefes diye..
dinlemiyosunuz da..
hayyam mı olsam nedir..
hep birilerinde bi sağlık sorunu .. bi kayıp olunca..
acık bi durup.. düşünüyosunuz..

yani haddim değil fırça atmıyorum ha..
sadece üzülüyorum ..
kaçırılan bazı anlar için..
adınıza..

anneye de geçmiş olsun der..
eh artık yama işleri korksun anneden der..
öper gider..
ataletinnnnnnnn

uctemmuz dedi ki...

Allah rahmet eylesin...Dediğin gibi...Boş sızlanmalarla filan geçirilecek bir şey değil hayat...
Anneye çok çok geçmiş olsun...Umarım çabuk toparlar...
Sevgiler canım...

birdemetmavi dedi ki...

CANIM BENİM..
ÖNCE BAŞSAĞLIĞI DİLİYORUM..
ALLAH RAHMET EYLESİN, YAKINLARINA SABIR VERSİN ..
ANNENE GEÇMİŞ OLSUN..
BİR AY KADAR ÖNCE ANNEM DE OLDU AYNI AMELİYATTAN..
ÇOK ŞÜKÜR İYİ, DİLERİM BİR AN ÖNCE ANNEN DE SAĞLIĞINA KAVUŞUR..
DÜNYA ÜÇ GÜNLÜK DE BİZ ÇOK AZ HATIRLIYORUZ DEĞİL Mİ KUMUM ?

kumhavuzu dedi ki...

sağolun arkadaşlar
adamcağızın bişeyi yoktuki
be atalet..ve tanıdığım kadarıyla da dolu dolu yaşamış hayatını:)

sallanacak kadarı sallanıyor ama bazen..söyleyene bak dermişimşimdi:P

annemin maşallahı var..sabah kontrole gitti iyiymiş:)

sevgiler hepinize

burdasaklaniyorum dedi ki...

ölüm hep sarsıcı da ani olunca dah abi çarpıyor insana.
allah rahmet eylesin.
ve sabır versin yakınlarına.
anneye de büyük geçmiş olsun.
sevgiler

kumhavuzu dedi ki...

evet burdasaklanıyorumcum..çok haklısın söylediklerinde.
Annemde hepinize teşekkürlerini iletti
sevgiler

Ece dedi ki...

Omur dedigin sey aslinda bir gun bile degil.Bir an icinde cizginin ya o tarafindasin ya da bu tarafinda.
Orhan Bey nurlarda yatsin.
Annen icin de cok gecmis olsun diyorum.
Seni de opuyorum sevgiyle.

kumhavuzu dedi ki...

öyle be ecem..anlık aslında herşey..gün, saat bile uzun.
Annişten selamlar hepinize:)
bende öpüyorummm
hemde en kocamanından;)

alpernatif dedi ki...

Şu algıyı bir de birilerinin başına bir şeyler gelmeden kabullenebilsek,
Ama olmuyor işte

kumhavuzu dedi ki...

aslında farkındayız..
ama böyle olaylarda birdaha dank ediyor kafamıza

uygarradikal dedi ki...

ömür öyle böyle bitiyor.Önemli olan nasıl yaşandığı. Allah rahmet eylesin diyorum ben de.

Annenize geçmiş olsun.

Selamlar

Ece dedi ki...

E ama kafani kuma gomdun sen..Niye ki??
Ozledik yaavvv....

geçkalmadımki dedi ki...

Allahtan rahmet diliyorum Orhan Bey için, Yakınlarına da sabırlar...
Anneciğine geçmişler olsun, hep pırıl pırıl net görüntülü sağlıklı ömürler dilerim.
Sevgiler...

Tuana dedi ki...

Bir gün var bir gün yokuz, kiralıkmış hayatlar.
Allah rahmer eylesin Orhan Bey'e.
Annenizede geçmiş olsun, inşallah hep pırıl pırıl görmeye devam eder:)