4 Ağustos 2008 Pazartesi

haftabaşı haftasonu geçenhafta

Ne biliim işte hepsi ya..
salla dedim ya
fazla uzamış..
ve tepkiler aldım:)
işlerle uğraşıyoruz
Patron bi gitti geldi..
burada herşey aynı

geçen hafta Alem Fm sayesinde bi Konser yaptık gene
Burhan Öcal& Ziynet Sali..
Sortie'de
Ortam güzel
servis güzel
Ziynet sahneye yakışıyor
oldukça doğal ve samimi
şımarık değil..
kıyafetleri çok güzeldi
şarkılar:)
iyiki Sezen var dedik yine:)
Boğazda Burhanın ritmi
ve Sezen şarkıları vardı o akşam
bağıra bağıra söyledim
bu arada size Kırmızı elbisemi göstermek istedim:)



bu haftasonu..
yollarda ve dostlarlaydım..
ama içim gönlüm ruhum yorgun...

Yeni hafta yeni umutlar diyelim
ve sevgiler bırakalım.

3 yorum:

uctemmuz dedi ki...

Hımmm gayet güzel bir akşam olmuşa benziyor...Elbise de, duruş da gayet "havalı". Ama bi de şu içten kahkahayı görsek, duysak yine...:)
Merak etmiştim seni, yeni yazıyı görünce pek sevindim...:)

Ece dedi ki...

Ben bu resmı de aıle albumune ekledım ve pek begendım

F klavyem bozuldu noktalamalar ıcın ozur dılıyorum

Yenı haftada tum umutların guzellıklerle gerceklesmesını dılıyorum

Sevgıler

geçkalmadımki dedi ki...

kırmızı elbise, kırmızı saçlarına çoook yakışmış,
Bu güzelliğe yorgun gönül ve ruh yakışmayacak, dilerim bu yorgunlukları çabuk yok eder yeni haftada şen gönül ve şen ruhla devam edersin yaşama...
Sevgiler bırakıyorum ben de...