8 Ağustos 2008 Cuma

rahat olun:)

buradayım
iyiyim..olabildiğince
sadece ofiste olmuyorum
Evden çalışıyoruz yada dışardayım
ve dolayısıyla
ancak kaçamak zamanlarda bakabiliyorum bloglara
maillerime
birde misafirlerimiz var:)
balgözlüm ve annesi ve de babası geldi İzmirden
akşamları birlikteyiz
ayrıca Alamancı arkadaşlarım geldi
onlara biraz vakit ayırmam gerek

ortam sakinleşince gelicem rahat rahat:)

sevgiler bırakıyorum hepinize
ve gönlünüzce geçecek haftasonlarından birini yaşayın diyorum.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

seviyoruz seni..
merak da ederiz..
ama hom ofis keyfinde isen bal gözlümle berabersen
e tamam yok bi diyeceğimiz..
öperiz o zaman..
=)
atalet

uctemmuz dedi ki...

Hoşgelmiş misafirlerin...Tamam biz bekliyoruz, ne zaman istersen...

Ece dedi ki...

Önemli olan, senin iyi olduğunu bilmemiz.Gecikse bile gelişin,bekleriz biz.Sadece arada kısacık notlarını görmek istiyoruz tabii-iyi olduğunu bildiren-
Sen de gönlünü ferahlatacak bir hafta sonu yaşa.Hafta içine de yetecek kadar..

Sevgiler

Adsız dedi ki...

slm gülücük havuzum...
bi vakit bulupta gelemedim ziyaretine özledim yazılarını okumayı.Artık benimde bi işim var örtmen oldum ben miniciklerime
kocaman öptüm seni

meltem84

kumhavuzu dedi ki...

seviyorum leeyynn ben hepiniziiii
iyiki varsınız:)

meltemimde örtmen olmuşşş
ne güzel çocuklar yetiştiri o sevgi dolu yüreciğiylee
Yolları açık olsunn

Adsız dedi ki...

Ohhh sefaya bak..
hom ofis..bi tarafta bal gözlüü...
bi tarafta alamancılar..
gelsin muhabbet
gitsin börekler çörekler...
kahveler de içiliyordur kesin...

E biz sessiz, kalabalık etmeden bekleyelim bi köşede bari ..
Napcaz ...

Gel bari
yakalamışken bi yanak ver bakim :D muaahhhhhhhh...