7 Eylül 2008 Pazar

bi haber vereyim dedim:)

Türkce karakterleri olmayan bi klavyeden yaziyorum
bu yetmiyomusch :P gibi bide M harfi yok
lapitop sahibi kuschun taschidigi yemleri tschekerken M yide yutmusch:)

burada durumlar iyi
yalniz birilerinin gözümü kaldi ne olduysa
Viyanada kaldirimlar yenileniyordu
Münichtede ana yollarda calismalar vardi
metrobüsmü getiriyolarki acaba dedim:)

dün suoyunlarinin havuzlarinin oldugu komplekste idik
kendimi sicak sulara
jakuzilere
buharbanyolarina teslim ettim

Acik havada sicak suda olmakta baska keyifti canim
su masajlari
ve yagmur

amaann pek iyi geldi:)

bugünde kardesimdeyi yine
kahvalti keyfi

hava bir günesli bir kapali

moraller güzel
hepiize güzellikler diliyorum:)

6 yorum:

Ece dedi ki...

A-aa..Ben niye atladım ki bu haberi.İstanbul'da değilmişsin meğer..
Neyse keyfin yerindeymiş madem.Unuttum merakları falan.
Keyfin tam,sağlığın tam,neşen tam olsun da,varsın M harfi olmayıversin..
Sevgiler canım

kumhavuzu dedi ki...

sen cok tatlisinnnnn
öpüyorumm kocamannnn

Adsız dedi ki...

ohhh...bak gördün mü kendi sınırlarımız içinde yapamadığın tatil seni nerelerde buldu?
Çok iyi olmuş çok.
Özledim..::)

kumhavuzu dedi ki...

bu kadarina sükür diyeyim dimi:)

UygarRadikal dedi ki...

İyi Tatiller. Bolca Gezin.

kumhavuzu dedi ki...

cok tesekkürler:)
sonunageldim bile..ama iyi geldi:)