14 Eylül 2008 Pazar

kralıçalar gibi valla:)

sizede olurmu bilmem
bazı anlar var
kendimi kraliçeler gibi hissediyorum:)

birini anlatmıştım bi zamanlar
İzmirde kemeraltına girişte bir dükkandayım
işimi bitirip otele gidicem
yağmur başladı
ve bir delikanlıyı otele kadar
şemsiye tutarak bana eşlik etmesi için görevlendirdiler:)

bugünde
arabamı alıcam
Usta Okmeydanı köprüaltından alıcak
ben Metrobüsle gittim(kızıyorum ona ama iyi bişey oldu)
üstgeçitten bir keşif bakışı yaptım

trafik malum..
en tehlikesiz nsıl geçerim derken
aa birde bakayım yeni yol yapıyolar
oradan salına salına indim aşağıya
ama bi yerde karşıya geçmem gerek
çevik kuvvet her iki tarftada kontrolde(RTE Perpaya gelecekmiş)

benim taraftakine gittim
karşıya geçmeyi başarabilecekmiyim acaba dedim
arkadaş yardımcı olur size dedi
yolun diğer tarafındaki memur hemen müdahale etti
trafik durduruldu
ve ben karşıya geçtim:)

tabiiki teşekküer ettim ve iyi mesailer diledim onlara

Seviyorum ya ben burada olmayı
ve her Alamanya dönüşümde

iyiki burdayım diyorum
iyiki gelmişim..

tabii başka sebeplerde var bunu söylettiren
ama bu yukarıda yaşadığım şeyler..

güzel şeyler;)

4 yorum:

uctemmuz dedi ki...

İyi ki geldin.
iyi ki burdasın. :)

kumhavuzu dedi ki...

kız bunu biri daha yazmış:))
kendimi bişey zannetçemm:)))))))
seviyorum len sizi

uctemmuz dedi ki...

Bak ben o sondaki kırpık göze takıldım ama.
Neymiş bakiim öbür sebepler kraliçem?

Bi de trafik durdurulduğunda karşıya geçişini izlemek isterdim. Şöyle yavaş yavaş yürüseydin hayatım.:)

kumhavuzu dedi ki...

haha..yok onda bişey canım ya
şöyle biraz merak ettiren bir gözkırpması..ettirmişte zaten:)
benim endamım yeter anacım endamımmm:))))