2 Mart 2009 Pazartesi

haftabaşına girerken

pazar günü Gültenin ev kadını modeli sahnedeydi..
evin hanımı kurslarla çok meşgul olduğundan haftasonu temizlik yapmak kaçınılmaz oluyor ..olabildiği kadar tabii

bigün size tercih ettiğim:D temizlik malzemelerinden bile bahsedebilirim(canlı olanından değil:))

cumartesi yine toplantı vardı
o gün yine tekrarladım..
Yusuf Kulcanın peygmber sabrına sahip olduğunu
yıllardır bu işlerle uğraşmak her babayiğidin harcı değil

şimdi Sokak Kedisi Dergisi'nin 4.sayısı çıkıyor.
Ekonomik sebeplerle gecikti bu sayı
aylık yerine 2 aylık çıkrılmasına karar verildi..
inşallah bu sayıdan sonra düzene girecek.
tabii aboneler lazım
tabii finansman lazım
pekçok genç bu dergiden harçlığını çıkarıyor
2si şirket sahibi 6sı sigortalı çalışan
Meslek kursuna gönderilen var

Ne kadarını kurtarsak kâr
Bazen..millet kendi doğurduklarıyla uğraşmıyo sanane dedirten olsada
diğer tarafta engelli arkadaşına yemek yeme konusunda yardım eden
kırık bacağıyla yürümekte zorlanan arkadaşını kucağında taşıyan bir diğerini gördüğünde
devam diyor içses..devam
gidebildiğince

diğertaraftan benim çocuklar..Hani Emineninkiler
abimizin yaptığı resim okul birincisi seçilmiş
ve ilçe bazında yapılan yarışmaya okulu temsilen gönderilmiş..

ufaklığın doğumgününe illa beni davet etmesi
hazırlanan çiğköfteye önce Gülten ablam yesin diyerek dokunmayan Haticem..Kara boncuğum

inşallah yolları açık olur
inşallah hayat güzel şeyler sunar onlara
inşallah ben çok paraya ulaşır ve daha çok şeyler yaparım

inşallah biran evvel evim olur
annemde paldır küldür girmez içeri
sinir oldum bu gece
konuşmadığımız zaman girmez
şimdi paldır küldür giriyor

off..bu saatte neler anlattım size ya

bu hafta lütfen güzel bi hafta olsun
lütfen güzel şeyler duyalım
güzellikler katılsın hayatımıza

sevgi ve hoşlukla huzurlu başarılı haftalardan birini diliyorum hepimize

6 yorum:

.. dedi ki...

bi günaydına geldim 8)

kumhavuzu dedi ki...

Günaydın:)

Adsız dedi ki...

eğill bakimm acıkk boyun çok uzun kulağına yetişemiyorumm :) günün ve haftann umduğundann güzel olsunn..güzellikler gelip seni bulsun.. :) fısıldadım gittim

asinehrii

kumhavuzu dedi ki...

sağol kuşummm: olgunkuşum:
öptüm

carpediem dedi ki...

içsesine kulak ver,
kumum...
hiç susması dilerim,
anneye de sabır lütfen...
öperim bi de
seni,yaptıkların ve yapacakların için...

kumhavuzu dedi ki...

dilaram..o içsese kulağımı kaparsam halim harap benim:
bakma zaman zaman oluyor

sabır..sabır zaten..elden gelen bişey yok

öpücükleri aldımm
idareli kullanayım..ihtiyaç anında kullanılacaklarda: