27 Mart 2009 Cuma

ben yaptım:P

kızlar bakın bakiim nasıl olmuş:)
ben yaptım bunu

sıkıntıdan netçemi şaşırıyorum


geçengün nüfus kağıdımı yeniledim
diyorumki
hep belki biri benle evlenirde değiştiririm diye bekledim ama heyhatt
olmadı:)

parka sokmadılar..ben söylenerek ara sokağa bıraktım ama bundada bi hayır varmış işte:)
sırada beklemedim fazla
hem çok kalabalık değildi
hemde kadıncağızın biri işi olduğunu söyleyerek bana 114 numarayı verdi sıra 111 deydi:D

bir tesadüf daha
1986da aldığım ehliyetin belge numarası atıyorum 39047 nüfus kağıdı numaram 390457:)
bir kimlik numaram daha var tamam..oda öyle başlıyo ama o babamın d.yılıyla ilgili

sayılarla kafayı yiycem bu arada:)))

10 yorum:

.. dedi ki...

rengi ve sadeliği çok beğendm ben. gerçekten.
11'i aldığında senin elindeki numara kaçtı ki?
ne güzel olmuş.
öpiym.

Adsız dedi ki...

kumcuuum
lost 'u seyrediyorsan o numaralara daha da çok inanmalısın :)))

bende dün değiştirdim bu arada :)) nüf.müdürlüğünde başka bir işim daha vardı onu da hallediverdim ve saolsun tek görevli her işimi halletti numaratörden aldığım numaraya gerek kalmadan :)

bugünlerde iyi insanlarla kaşılaşıyorum :)


Hera

kumhavuzu dedi ki...

heracım lostu seyretmiyorum:)
ben zaten film izleme tembeliyim:D
hep iyilerle karşılaş güzelcim:)

..m ben henüz numara almamıştım tam çekecektim kadın verdi numarasını..verdiği numara 114 tü..o arada ben cüzdan bölümüne ait olup olmadığınada baktım.
sıra 111 deydi:)
sağol canım seviyorum bu renkleri..

oya dedi ki...

eneee..
ne güzel olmuş kız bu..
e bayıldım ben buna..
ben de isterem :))p

kumhavuzu dedi ki...

:)
sizin bulunduğunuz yerde şubemiz yoki oyanımcıım:P

beyaz gelincik dedi ki...

çok beğendim,
sade ve güzel,
sayılar hayatımızda
bazan biraraya geliveriyor işte.

kayipsimurg dedi ki...

Ellerine sağlık güzel olmuş.
İşlerin hep rast gitsin emi çakma aslanım:)

ATALET dedi ki...

modern ve zarif olmuş..
iyi günlerde kullan..
takılma sayılara.. tarot yeter.. bi de kave falın var..
e napcan bi de nümeroloji =)

nüfus kağıdına tez ve hayırlı bi değişiklik olsun dilerim ama..=)

kumhavuzu dedi ki...

sağoluun arkadaşlarım:)
peki bu kolye neden yapıldı bi sorun bana:D

yeni bi çanta aldım çok kullanışlı ve koyu kahve
sürekli onu kullanmak istiyorum:D

siyah pantolon ve kazak siyahta bot giyicem..ee çantayı değiştirmek lazım
bende bu kolyeyi yaptım..birde krem kahve siyah karışımı kısa ceket giydim:D

sayılar..tesadüfler ilginç geliyo canlarım ya..ondan yani:)

kumhavuzu dedi ki...

ataletçim..o ama ne olaki:D