3 Mart 2009 Salı

duruk beyin

Bugün gelen bir bilgi iletisinde şu vardı;

Yeni işe başlayanların başarısız olmasının ana nedeni teknik değil, kişiler
arası iletişimdir. %26'sının başarısız olma nedeni geri bildirim kabul
etmemeleri ; %23' nün işi sürdürememe nedeni ise duygularını
anlayamama ve yönetememeleridir.
Chief Learning Officer Magazine

bu sadece yeni işe başlayanlarlamı ilgilidir?
başarısız olduğunu kabul etmeyen ama hala aynı işyerinde çalışan
çalıştırılan insanlar sürüsü yokmu etrafımızda?

veya başarının ölçüsü ne?

hadi bana azcık yardım edin
beynim durukta:D

7 yorum:

.. dedi ki...

esas soru gerçekten de başarının ölçüsü ne?
başarısız olduğunu kabul etmeyen çok insan var da, başarısı olduğu kabul edilmeyen de çok insan var. insan kendi başarısızlığını fark etmekte zorlanabilir de, başkasının başarısızlığı nasıl olup da göz boyama metodu ile görünmez oluyor, ben onu anlamıyorum asıl.
yok yok. yardımcı olamiyciim...

ATALET dedi ki...

başarı..
hayal ettiğini.. gerçeğe çevirmektir..

bşka bilmem...
bi de güzel öperim..
atalet...

alpernatif dedi ki...

kumum havuzum
önce sorunu yanıtlayayım
sonra tekrar yorum yapmaya geleyim :)
yazıyı yazdım
bazen elimin ayarının kaçtığı oluyor
bu da öyle geldi
kaldırdım
sonra da yerine yazı yazamadım

geçkalmadımki dedi ki...

O o hoooo dolu "başarısız olduğunu kabul etmeyen ama hala aynı işyerinde çalışan
çalıştırılan insanlar sürüsü" etrafımızda..
Emekli olmadan evvel çalıştığım kurumdaki görevim çalışanlar için eğitimler, seminerler organize etmekti ve en çok kişisel gelişim konulu olanlarına ihtiyaç olduğunu düşünür o eğitimlerin daha çok ve sık olmasına çabalardım.
ama katılımcıların hemen hepsi kişisel gelişimle ilgili söylenenleri ya üstleri ya da astları için dinler onları kritik ederlerdi, kendi eksiklerini yüzde biri bile farkedemezdi.. galiba bizim insanımızın bi özelliği bu..
iletişim eksikliği-geri bildirime hiç önem vermemeleri..
ay çok yazdım.. eski günlerimi anımsadım,
Sevgiler sana...

alpernatif dedi ki...

bence
(tabi ki bence,tuhaf başlangıç oldu)
başarısızlık,başarısız olduğunu anlamayan değil de
onu hala o işte tutanlardır
başarısız zaten kabul etmez başaramadığını
asıl dert onu tutan,yükselten hatta emekli eden zihniyette

mi acaba ?

uctemmuz dedi ki...

Şekercim blogda bir beyin durukluğu almış başını gidiyor. Bulaşıcı mıdır nedir?:)))
Cevap veriyorum: Hiç bir fikrim yok.

Ama şöyle de bakmak mümkün:
Son derece yeteneksiz olduğu halde çok yükseklerde gördüğüm insanlar da var.
Buna ne diyeceğiz bakalım?
Belki benim subjektif görüşümdür, olabilir...ne de olsa benim beynim de duruk.:)

kayipsimurg dedi ki...

Sen boşa al biz itelim duruk beynini:)
Kızım durukken böyleyse tam kapasitesinden sakınalım bari:)