24 Şubat 2009 Salı

uçan fiskelerden korunmam lazım yazısı:D

tamam işte burdayım
geldim..
20.yorumuda kapınca bi rahatladım ki canım sormayın gitsin:P
perşembeden beri ben ne biçim biinsanım..
yoksa insan değilmiyim şeklinde bişeyler düşünür oldum
aman nazarda değmesin bu arada:)

hep diyorum 1hafta gitmem demek
en az 2 hafta fitil fitil burnumdan gelmesi demek
birikenlere birde yeniler eklenince
helede sevgili patronumun birdenbire ofise gelme iştahı kabarınca
bu akşam ancak 22 suları eve gelebildim
manitada yok bu bikaçgün
canım o burda oldumu aklımı işede veremiyorum:))))))

rahatlayayım biraz gelcem gene
seviyorum sizi benn
bide öpücükler kondurayım

muaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh

10 yorum:

Adsız dedi ki...

çılgın seni..
=P

ben de veremiyorum aklımı işe filan ..
ama mazeretim başka..
atalet

.. dedi ki...

her 20 yorumdan sonra geleceksen, 1 saat içinde yazıya 20 yorum bırakabilme gücüm var 8))
kolay gelsin, uzatmadan kaçayım.

Hera dedi ki...

ben 21 oldum
rahatla gel hadi
:)

kumhavuzu dedi ki...

çılgınım ben çılgınnn..hahaha
başka türlü bunca şeye girermi insan be atalet normal bi insanın yapacağı şeylermi bunlar:)))
sen toparlayacaksın hayırlısıyla.
Sevgiler

...hatuncum
ee..40 dakka olmuş hala 3 yorum:))

gelmiştim Heracım:)

kayipsimurg dedi ki...

Eferim sana:)
Az daha eğilmen lazımdı yannız :) Daha tam kurtulmuş sayılmazsın:)

kumhavuzu dedi ki...

şştt..eğilmek bana göredeğil simurgum..aslanım:))
bşuna yürek elde gezen demedik:P

kayipsimurg dedi ki...

Yaf ben diyorum ki bu yazı seni tam olarak kurtarmamış. Az biraz daha çaba isterim. Yoksa bilmem mi burnudüşseeğilipalmazgillerden olduğunu:)

kumhavuzu dedi ki...

zaten buda kurtarma sözlüsü/yazılısı gibi oldu..ama sizden daha iyi bir performans beklerdim diyen örtmene benzedin:))
şimdi varmı bu bilmem..zaten bizim zamanımızda da örtmenler performans sözcüğünü kullanmazdı.
dünü ve bugünü birleştirdim bak bi cümlede:)))

carpediem dedi ki...

hoşgeldin,
rahatla gitsin
olduğu kadar

kumhavuzu dedi ki...

öyle be canım
ama
bazen mecburi zorlamalar yaşanıyor işte:)