9 Şubat 2009 Pazartesi

hafta başladııı

nasıl başladı:)
ammann boşverin ya

ctesi oldukça yoğundu iş ve Dernek Yönetim Kurulu Toplantısı tüm günümü aldı tabii
akşam eve attım kendimi
birde misafirler gelmiş Çorludan
çook eski ve iletişimimizin hala sürdüğü sevdiğimiz bi aile
kızlarıyla bizdeydiler

dün..yani pazar
o ne havaydı
ne rüzgar..fırtına
misafirlerde olunca ancak akşamüstü çıkabildim evden
mavişimi aldı..
Ortaköye gidemedim tabii
ama Balık rakı yapıldı:)
hiiç ilgi alanım olmadığı
gittiğim restoranlarda maç izlenen ortamı kesinlikle tercih etmeyen ben
birlikte olduğumuz kişilerin konumları itibariyle maçı izledik tabiiki:)
insanoğlu herşeye katlanıyo bee:))

sonrası Avcılar sahili..
iyi geldi deniz havası tabii
severim böyle havalarda sahilde olmayı ben

bugün çalışıyoruz
elektrikler kesikti uzun süre

geldikten sonrada açık kapatmaya uğraşırken zaman geçti işte yine

güzel bir haftamız olsun hepimizin

sevgi ve hoşluk eksik olmasın yaşantımızdan

4 yorum:

Adsız dedi ki...

=)
hep yoğun gene yoğun..
yarasın kumıma havızıma =P

atalet..

kumhavuzu dedi ki...

ya atalet..
benmi beceriksizim
yoksa kaldırabileceğimden çokşeymi üstleniyorum
ama hakkaten çok şey var ya üzerimde..
parada kazanamıyoruzki bi asistan aliim kendime:D

Dolphinblue dedi ki...

yarasın havuzuma, iyot kokuluma :) ben gezemiyorum bari sen gez benim yerimede :)

kumhavuzu dedi ki...

sağol dolfinim:)pek gezemiyoruz be..arada kaçamak işte