21 Ocak 2013 Pazartesi

Yapma işte yapma diyorum sana dinlemiyorsun beni

Dışarıya çıktım.Biraz dolaşayım ve acil ihtiyaçları alayım diyerek.Nedir bu acil ihtiyaçlar dendiğinde
1.sırada sigara onun için çıkarım
2.sırada ekmek.(mecburen dışarıya çıkmamak için alternatif çözümlerim var bu konuda)
3.telefonun mobilboksunu iptal etmek(eskiden kendim yapardım şimdi birilerine yaptırıyorum)
4.Yeni aldığım leptopu bir bilene göstermek ve derdini öğrenip uygun çözüm yaratmak
5.ve aslında en önemlisi kendimi mutlu etmek

Leptopu ilgili yere bırakıp sırtım için gittiğim tedavi merkezine doğru yürüdüm.(Sağlık sigortasının sunduğu bir hizmet aletlerle kasların güçlendirilmesi antremanı) Gerçi benimkiler normalin üstünde iyi çıktı ama olsun ben gidiyorum genede.

Oradan sonra telefonun işini halletmek için alışveriş merkezindeki servise girdim.Onuda hallettikten sonra sıra bana geldi:)

Evvela dolaşmaktan keyif aldığım ıvır zıvır dükkanına uğradım.Günlük olarak kullanaileceğim defterler indirimde onlardan aldım kendime

Sonra tabii bijuteri mağazası:) Işıltılara ihtiyacım olduğu bir gündeyim.Çok hoşuma giden kolyeler gördüm baktım geçtim.Biri özellikle pek hoştu.Boşver dedim.Küpelere geötiğimde onun küpesini gördüm indirimde idi.5 EUR.Tamam dedim kolyeyide alaym.Kasada ikisi 9 EUR oldu:)) Kolyede indirimde imiş.Ne güzel

Türk bakkalına uğradım alacaklarımı aldım.Balık ne zaman gelşyor diye sorduğumda cuma ve cumartesi oluyor dedi.Palamut varmıydı dedim.Var...Yoktu dedi bakkal:) Vardı desem üzüleceksin:)
Neden böyle insanlar çıkıyor ki karşıma benim.Sende bu kadar herşeyi dibine kadar yaşamak zorundamısın kızım dedim kendi kendime.

Dünden sonra yorgundum.Çok uzaklardan biri ile derin sohbetimiz oldu.Uzun zaman sonra hüngür hüngür ağladım.Sonrada kalktım oynadım.Onun yorgunluğu idi bugün.Bir yerlere bir şeylere tutunmak için oyun oynarken, bazı şeyleri görmezden gelmeye çalışıp veya kabullenmeye çalışırken gerçeğin bu kadar yüzüne vurması sersemletiyor insanı işte.

Keşke daha yüzeysel olabileydim diyorum.Ama kırk yıllık kani olmuyor yani:)


Hiç yorum yok: