21 Aralık 2009 Pazartesi

kısa bir açıklama:)

ıQ testleri falan benim için değil:)
gerçeklerle yüzleşmek istemiyorum:D

ama bu testler güzel..hoşuma giden sonuçlarda çıkıyor:))))

bugünde hangi Meyvasız Ağaçsınız diye soran testi çözdüm..
Kavakmışım..şu Kelt burçlarımıydı ne ondada kavak benim burcum:D
enteresan bir tesadüf..
taratataaaaaaaaaaammmmmmmmmm iştee Test Sonucu:))))
Kavak
Zarif bir kişiliğiniz var. Suyu bol, bereketli toprakların insanısınız. Ama bütün bunlar kırılgan olduğunuz anlamına gelmiyor. Aksine dayanıklı bir ağaçsınız. Yeter ki gereğinden fazla ısıya denk gelmeyin. Aşırı sıcaklıklardan, kuru mizaçlı insanlardan ve bile isteye verilen zararlardan kaçtığınız kadar kaçmıyorsunuz hiçbir şeyden. Değerinizin farkında olduklarından insanlar, acaba ne zaman size ait olan hangi özellikten yararlanabilirim diye düşünüp duruyorlar. İşte kalbinizi en çok da bu çıkarcılar kırıyor. O yüzden kendi suyunuzun kenarında, güneşle, sıcakla tek başınıza mücadele ederek var olmayı tercih ediyorsunuz.

Arkadaşlar
boşdurmuyorum beni tanıdığınız gibi..
uzun zaman yattım..kabuğuma çekildim
bugün sabah bir telefon görüşmesinde uzun zamandır görüşmediğimiz değerli bir insan
sakın dedi..sakın başarısızım diye düşünmeyin
siz sosyal tarafı çok güçlü ve aynı zamanda işhayatında olan bir insansınız..
Türkiye'nin en baba işadamlarıyla sık sık biraradayız
herkeste aynı bunalım..sıkıntı
Toplumda var bu genel olarak
sakın..işleriniz yolunda gitmiyor diye kendinizi başarısız görmeyin:)
acaip bi motivasyondu biliyormusunuz..
İyi geldi bana

ben yarın(salı) uçuyorum gene
1 hafta yokum..İstanbul size emanet

Hiç yorum yok: