14 Aralık 2009 Pazartesi

haftabaşı:)

şimdi ben çok sıkıldım ya
işler bi türlü yürümüyo ya
anacım evde yün örmek benim işimmi:)
şimdi de reprenk patikler örüyorum:))))

neyse..
cumartesi günü bir açılış ve bir toplantı daveti
açılış enerji ile ilgili
toplantı Unicity..yeni ürün giriyor Türkiyeye
benim 6aydır kullandığım
yememden tasarruf etmemi gerektirmeyen
ama yinede gitgide eriten harika bir üürün:D
bide gençleştiriyor Allah kahretmesin:)
bu cumartesi ürünün lansmanı yapılıyor..iyi olacak:)

neyse..
ben giyindim
kürkmantolu siyah mantom,
topuklularım..ıvır zıvır çıktım yola
ambalaj süper..ama cepte anca yol parası:)) oda düzelecek hayırlısıyla

bu arada ya Eminelere gitmem lazım
çocukların botlarının alınması lazım
ne yapsam diye bir düşünce

yolda bir farkettimki telefonu evde bırakmışım
haydi geri..
5 cevapsız arama
5ide Emineden:)
aradım
abla seni hep sıkıntılı halimizde arıyoruz
çocuklarda çok özlediler
dolma yaptık,çiğköfte yaptık gelde beraber yiyelim:)

aöılş sonrası gittim..
nasıl özlemiştim bende çocukları
nasıl büyüdüler..
sarıldık koklaştık
sıcak sobanın yanında oturduk
konuştuk
çayımızı içtik..
çok şükür abla bu havada başımızın üstünde damımız..herşeyimiz var diyen Emine
gülen çocuklar
bna nasıl iyi geldi bilseniz
4yılı aştı onlarla birlikteliğimiz
merdiven siliyor..alacakmış maaşını (200tl)
birde Belgin Hanım var
sağolsun
oda kolkanat oldu onlara
onun için rahatım bir nebze
şartları benden çok iyi..yüreği güzel bi insan
ondanda Allah razı olsun.

Eminenin çocuklarına öğüdü onurlu olun..
kimseye muhtcolmadan ayklarınızın üzernde durun
benim gibi cahil kalmayın(her cahil Emine gibi olsa varya)

işte böyle
oradan ayrılıp toplantıya katıldım..
tabii bu arada bunların hepsi başka yerlerde:)
günüm yollardaydı
ama güzeldi
doydum
ısındım.

pazarda..güzeldi:)
sakin
keyifli
huzurlu:)

pazartesi..
şimdilik iyiydi
dilerim söz tutulur ve haftasonun kadar kutularımızı alır sahaya ineriz:)

Hiç yorum yok: