13 Ağustos 2009 Perşembe

pişşttt

geldim ben
dün akşam
bu kez baya bi hareketliydi:)

güneş cayır cayırdı
ve ben giderken AŞK ı almıştım yanıma okumak için
her fırsatta güneş altında
kah bahçede
kah çarşı içinde bir banka bacaklarımı uzatarak
kah nehir kenarında çimlere oturarak okudum
müthiş bir keyifle..

Mesnevi'yi okumaya hazır hissetmiyordum kendimi
gitmeden evvel doğumgünümde gelmezse alıcam dedim..ve gelmedi:D

AŞK tan sonra evet zamanıymış artık okuyabilirim dedim:)

uzun zamndır haber alamadığım arkadaşıma ulaşabileceğim tek insanla aynı uçaktaymışız giderken:)(tabii bunun mesneviyle alakası yok..yokmu?? bilmem:)
o ortak arkadaş sayesinde tekrar telefonlaştık ve pazar günü onlara gittim..Şiar oğlan kocaman olmuş..2 yıldır görüşememiştik canlı olarak..
hep birlikte kısa da olsa hasret giderdik..
kendi büyüttüğü çocuğunun şimdi onu büyüttüğünü örneklerle anladık..

cuma günü akşam sürpriz bir doğumgünü partisine davetliydim..
sürprüz hazırlnırken ya Gültende burad olsaydı denilen partide acaip eğlendik..
Mekan süperdi:)
kocaİstasyon binası'nda özel izinlerle yapıldı..
Canlı Müzik..
Caz..
Yugoslavca
Türkçe Müzikler..

beni gördüğüne hiç memnun olmayan biri vardı tabii canım onca insan içinde:)))
oda ortamı kaldıramayıp asık suratla erken ayrıldı zaten:)

partide ayrıca doğum Günü olan Swetlanaya 20 yıldır birlikte olduğu İsma evlenme teklif etti:)
Swetty Ja dedi..ama hala evliliği kabullenemiyor:))
ama düğünü benim orada olduğum bir tarihte yapmaya çalışacaklarını söyledi:))

ctesi akşam bir düğün..
çok sevdiğim
düğününde olmayı gerçekten arzu ettiğim dünyalar güzeli Bernamızın da düğünü o tarihteymiş:)
beni görünce bir sarıldı Gülten Teyzem diye:)

yaa
işte böyle

güzeldi anlayacağınız
dostlarla,
yeğenlerle
ve AŞK(Elif Şafak) la geçen birkaç gün..
tabiiki Krista ilede buluştuk:)

dün akşam döndüm
bugün telefon ve mesajlarım yanıt verdim..
ee 4 4lük oluyorum kolay değil;)

bugün kursa da başladım..
yeni yaş..yeni umutlar

şimdilik bu kdar yeter dimi:)

hepinize sevgilerrrr





yeğen

10 yorum:

uctemmuz dedi ki...

doğumgününü bir de buradan kutluyorum canım.:)))4 x4'ün hayırlı olsun.

.. dedi ki...

kumumm...
yaşgünün bitmeden yurda intikal ettin demek 8) hoşgeldin.
hem yaşına, hem yurda, hem bloğa.
nasıl güzel geçmiştir o parti.
benim içim burdan ısındı vallahi.
swetlana ve isma mutlu olsunlar. (da, 20 yıldır aklı nerdeymiş yahu 8))))
partiler, doğum günleri, düğünler ve aşk! ne güzelmiş.
bi de
ben aşk'tan önce de girişmiştim mesneviye, ama okuyamadım pek. zaten kocca bir cilt. ancak evde okuyabiliyorum. her seferinde 1-2 sayfadan fazla ilerleyemedim.
aşk'tan sonra yine devam ettim ama.. sanırım benim vaktim gelmemiş mesneviye daha!
öpüyorum hem hoşgeldin diye
hem iyi ki doğdun diye
8)

Adsız dedi ki...

her yeni yaşa ..
umut da değil
güzel gerçeklerle girmeni dilerim kumım havızım..

mutlu keyifli huzurlu bolluk bereket içinde canlı ve gözalıcı kırmızılı morlu.. gerçekler içinde ol dilerim...

atalet..

kumhavuzu dedi ki...

üçüm temmuzum Allahmı söyletiyo kız seni..benim(4x4) Q7 geliyo galiba:))
yada dört dörtlük oluyorum ya onumu kastettin:))
sağol canım benim..sağol:)

..m:) dönüşü onA göre aldım zaten :)
benim dünümüde Haydarpaşa'da kutlayacaktık ama:))
valla evliliği düşünmeye fırsa kalmamıştı onlarda:)) işler batmalar çıkmalar derken...birde çevre sanıyorum etkili bu konuda:)
Mesneviyi yanımızda taşıyamayacağız ..ben hazırımda
ortam..
bakalım:)

sağol ataletim canım..evet gerçekler istiyorum bende artık.
olsun artık.
öpüyorumm

carpediem dedi ki...

güzel bir tatil,
sevilen insanlar...
yaşın kutlu olsun,
hep sevilesin...
kısmet demek mesnevi okumak,
var bende henüz okuyamadım...

Ada dedi ki...

Gülten'cim hoşgeldin...
Dört dörtlük yaşın kutlu olsun :) Gönlünün bütün dileklerini getirsin sana. nice güzel, mutlu yıllara..sevgiler..

kumhavuzu dedi ki...

beyazgelincikim:)sağolasın güzeldileklerin için..
Almak bi kısmet olsun da önce Mesnevi'yi:)
sevgilerr

Sağol Adacım..sağol güzelim güzel dileklerin için:)
sevgilerr

alpernatif dedi ki...

willcomen

böyle mi yazılıyordu ?
turistik şehir giriş tabelalarından kalma almanca ile işe soyunursam böyle olur tabi :))

uctemmuz dedi ki...

Ya şu Aşk olayına gelince.
Malum olay oldu ülkede.
Okumadım, yazan hanıma karşı ciddi önyargılarım var.
Kitap hakkında atıp tutamam bu nedenle.
ama aklı eren abileri dinliyorum.
diyorlar ki:
Tarih romanlardan öğrenilmez, n'olur dikkat edin.
Lafım sana değil, yanlış anlaşılmaya...
Sadece bir not olarak burada duruversin istedim.
Öperim, özledim.:)

kumhavuzu dedi ki...

alpercim..Willkommen düzeltilmiş hali..çok ta frklı değil yani:)

Ünsüm..tabiiki öyle
ama baya keyifle okudum ben:)
mersiler bu dipnot için hayatım sevgiler