31 Ağustos 2009 Pazartesi

benden kadın hikayeleri..1

ataletten kadın hikayeleri vardı
bu arada bende birikiyor
otobüste
sağlık ocağında
uçakta
yanımdaki kadınlarla konuşuyorum
seçmecemi kardeşim..
bana hep farklı hikayeler denk geliyor:))

en son bugün dolmuşte yanımda oturan genç hanım..
sol bilekiçinde bir mühür..
tabii bilinçaltı panik yaptı hafif..hiç güzel olmayan şeyler canlandı zihnimde
sordum..
boşanmış..nikahlanacakmış
ama gebelik raporu istenmiş kendisinden aksi takdirde 10 ay beklemesi gerekiyormuş..
burası tamam
nikahlandığı şahıs sevipte kavuşamadığı sevdiceğini kaçırmış
sonra o hamile kalmış.
bu arada kız müracaat etmiş boşanma davası açmış.
şimdi oda nikahlanıyormuş inat..
ama yazık değilmi dedim..
sana yazık
tamam o sevdiğini almış..daha sonra yaşansaydı çok üzülürdün iyiki şimdi olmuş.Her şerde var bi hayır.
Ana sen öylesine bi evlilik yapacaksın
Ömür bu kadar kolay harcanırmı?
yok dedi..
benimde sevdiğim vardı
3 kez istediler babam vermedi..
şimdi bu olay yaşanınca
babam evlenmemize izin verdi:)
bak dedim..
ne güzel olmuş..
hayırlısı olsun.

ve durağa geldik..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

erkek denetiminde.. yaşam..
baba vermemiş..şimdi izin vermiş..
nasıl konuştular ki acaba..

kızın sevdiği..
bak "baba" vermedin kızı ama..kızın kocası kız kaçırdıgel sen de.. bize izin ve filan mı dedi..
kız gidip bak baba vermedin beni ama..
verdiğin kız kaçırdı mı dedi..

üfffffff
ne güzel olmuş...
denebilir mi .. böyle başlayınca..
o yeni koca kıza bi sürü sitem edecek mi ilerde..

aman neyse..
hava güzel..
kumum..
öperim

atalet

.. dedi ki...

8)
nikahlandığı kocasının kız kaçırmasına sevinir mi bir kadın diye sorsalar, ne alaka derdim.
gördük ki
sevinebilirmiş.
haha 8)

Zıvanasız dedi ki...

Atalet pardon adalet yerini bulmuş :P

uctemmuz dedi ki...

yavrum kuzum kumum, bizde kadın hikayesinden bol ne var di mi?
bu lafı ettim sonra da hem üzüldüm, hem de kendi kendime güldüm.
neden bilmem.