27 Mayıs 2009 Çarşamba

klavyeme takılanlar:)

gördünüz yada okudunuzmu bilmiyorum.
Br kadına büyük ikramiye çıkmış.
Çocuklarını güvence altına almak istiyormuş5 tane çocuğu var
onlar için ev almış
sonrada ver elini Etiopya
oradaki çocuklar için harcamış..harcıyormuş falan filan

ben bu haberin altındaki yorumlara takıldım
biri Türkiyede bu kareye rastlamak zor/imkansız demiş..

girip yazamadım
Türkiyede bu çocuklara yada bunun gibilere yardım edenleri misyonerlikle suçluyorlar diye
üstelik büyük ikramiye çıkmadan bunu yapan insanlar nelerle suçlanıyorlar diye

bir başkası burada yardımlarla incil dağıtıyorlar insanlık neymiş görsünler e benzer yorumlar yapmış
bir diğeri
hadi birlik olalım Afrikaya yardım edelim demiş..

bir söz geldi aklıma
bir öğretmenimiz söylemişti
bahçedeki çiçekleri sulayayım derken pencere önündekiler kuuruyup gidiyor diye

sabah beri nelerle uğraşıyorum bir bilseniz:)
bir annenin, üstelik hamile olan kızına yaşattıklarını annelik hakkına bağlamasına söylendim..
dünyaya gelmemiş bir bebek anneanne tarafından böyle bir travma yaşıyor ve sen hala kendini haklı görüyorsun diyerek
bakışını değiştir artık
lafa gelince, anne olanlar ben anneyim demeyi biliyorsunuz dedim
bu durumda(ki inanın kendi kurguladıkları) özür de dileyebilmen gerek dedim..
annesin sen

diğer tarafta 10 yıl evvel kanser atlatmış
şimdi yine ağrıları olan
hayatını birtürlü düzene oturtamayan eski arkadaşımla yarım saat konuştum..
yeni tanıştığı insanların sohbet ederken kanser geçirdiğini öğrendklerinde uzaklaştıklarından yakındı
artık canını çok yaktığını söyledi
sürekli sorgulamada

diğer taraftan..ofis kapanıyor
kolilerleyiz
Haziran sonu işi bırakacağımı söylediim patron
beni ciddiye almıyor sanıyorum:)

tansiyon için hap kullanmaya başladım
ama bu sabah 16/9du gene:) zaman lazım heralde

dün göz muayenesine gittim
15 yıldır gözlük kullanırım
ölçümler sonucu doktor
sizin gözlük kullanmanıza gerek yokki çok çok hafif dedi:)
o zaman bu sonuçlar nasıl alınmış dedi:)

işte böyle

6 yorum:

.. dedi ki...

gözlerin miyopsa gerilemiş olabilir zamanla kumum. at gitsin gözlüğü 8)
ama
tansiyonu hafife alma.
limonlu su mu içersin, sarmısak mı yersin bilmem.
dikkat et.

kumhavuzu dedi ki...

hayatım tansiyonu hafife almıyorum
kaç gündür 13-14 civarı seyrediyordu
kontroldeyim işte:)
gözler miyoptu evet..uzağı görememek oluyodu dimi o:))

Adsız dedi ki...

yaşadıkça..
insanları kitap gibi okumaktan..
yaşamımda heyecan kalmadı öçnce..
sonra onlara verdiğim heyecan da..
ne kadar öze dönük yaşıyor insanlar..
ondan anneler öyle..
ondan yorumcular öyle..

sıkıcı..
sen ilaçları 10 gün kullan düzene girmezse dozu yetmemiş olabilir kontrole git yeniden ayarlasınlar..
gözler ise düzeliyor gerçekten. =)
atalet

kumhavuzu dedi ki...

3 hafta dedi doktor işte
hemen düzelmeyebilir dedi
o zaman birde bilmemne testleri yapılacak..
böbrekler için..kontrol amaçlı

vallagözler düzelmiş:D

üçtemmuz dedi ki...

nasıl ya?benim gözlerde düzelir mi şimdi? ne sevinirim ama.:) tansiyon hakkında zaten kulağını çekmişler, ben de aynı fikirdeyim. kardeşini aslanlar gibi savunmana hayran oldum.
Bahsettiğin yorumlar komik. komik evet çünkü hiç bir mantık silsilesi içermiyorlar.. anlık, afaki, helecanla yazılmış şeyler. böyle oldu halkımız son zamanlarda, iki satır okumaktansa tv izlemeyi tercih ettikleri sürece de böyle olacak.

carpediem dedi ki...

miyop olmanın
en güzel yanı,
40 larda yakına
ihtiyaç duymamak.

insanlar çok müdahaleci
başka hayatlara...
herkes kendi hayatına
baksa...
geçmiş olsun diyeyim canım.
hafta sonun güzel geçsin.