6 Mayıs 2009 Çarşamba

dün hıdrellezdeydim:)

biliyormusunuz bilmem
her sene Ahırkapı'da Hıdrellez Şenlikleri düzenleniyor
geçen yıllar Kalyon Otelin arkasından Armadaya doğru ve devamındaki sokakta oluyordu
bir insan seli..
bu yıl sahilde yapılmış Organizasyon
dün bütün günü Hastanede(kontroller için merak etmeyin.Sonuçları bildiricem:)
geçirip sora patronun evde biraz çalışıp onu Nişantaşına bıraktıktan sonra
trafik keşmekeşi ortasında
orayada yettim:)
dilek ağaçlarına dileklerimi astım:)

gecemin büyük bölümü bu çadırda geçmiş olmasına rağmen
bu çadırdaki etkinlikler bizim kuzenlerin grubu işte..hani bahsediyorum ya
Cezayir Sokağ'ndaki mekanı işletenler
bu işi iyi biliyolar canım:)






dışarısı da harikaydı
her yerde rengarenk
gençler
yaşlılar
değişik yemek standları
boyanacak duvarlar:)

ve tabiiki ahırkapı Deniz Feneri:)


kalabalıktı
herkes eğleniyordu

ben bu seneki etkinlikleri pek beğendim
çok düzenli
ve kaliteliydi herşey

seneye
kaçırmayın derim:)
daha fazla resim ve bilgi için TIK

4 yorum:

.. dedi ki...

negzelmiş 8)

üçtemmuz dedi ki...

senden dinlemek de güzeldi ama resimler gözümü gönlümü açtı be kumum...öpüyorum datlımmm...:)

carpediem dedi ki...

biz mahrumuz
şehrimizde böyle etkinliklerden,
resimlere bakıp
avunuruz kumum.
dileklerin gerçekleşip,
gönlünce olsun herşey.

kumhavuzu dedi ki...

öncülük edenler olmalı:)
sağol dilaram
inşallah
hepimizin bizim için hayırlı olacak tüm dilekleri gerçek olsun