15 Nisan 2009 Çarşamba

kek tarifi:))

hadi size bi kek tarifi vereyim
yağsız
çok hafif
3 yumurtayı bir su bardağı şekerle çırpın
sonra buna 1 SB unu kabartma tozunu ve vanilyayı ilave edin
diğer tarafta çok küçük olamamk kaydıyla doğradığınız (ben yeşil elma tercih ediyorum) 1 subardağı kadar ceviz ve biraz tarçınla harmanladığınız elmaları
da bu karışıma katıp
sürün fırına
mmmhhhh..
pişrken o koku varya
tarçın kokusu

hem hafif hem lezetli hem piratik kek size:)
afiyet olsun

Ben Filiz ablanın yağsız elmalı keki dedim tarife
sizde kumun dersiniz artık:)
yada kumun Filiz Ablasının:))))
hadi şekerler ben giderrrr

7 yorum:

uctemmuz dedi ki...

tarif güzel ama ben bunu pişirmeyeceğim çünkü fırınla hiç oynamıyorum bu aralar demeye gelmiştim. şimdi galiba gidip yapacağım bu tarifi. galiba...

Ya ben nasıl da kararlı bir insanım. :)

Adsız dedi ki...

hahaha...
biri diyet yazar
biri kek tarifi verir..
karar verinnnn..
yiyo muyuz..
diyet mi yapıyoruz..=)

atalet

kumhavuzu dedi ki...

yiyerek diyet yapıyoruz ataletim:))

bayılıyorum senin bu kararlı haline üçümm:))

.. dedi ki...

üşenmezsem cumartesi yaparım bunu.
ama bak söz vermiyorum kumum, üşenmezsem dedim. bu ara ('bu ara' da yaklaşık 30 yıldır devam ediyor) bi tembellik var üstümde 8)))

kumhavuzu dedi ki...

:)) elmaları soyup doğrıycak birini bul yeter:)
gerisi at karıştır zaten:))

carpediem dedi ki...

hadi deneyeyim bakalım
kumum.
eminim çok hafif ve lezzetlidir...

kumhavuzu dedi ki...

dene dilaram dene
benimde gene canım çekti:)