3 Nisan 2009 Cuma

haftasonu geldii:)

havada güzel
gidesim var:)
ben Çorluya gideyim diyorum
aslında yarın Yönetim Kurulu Toplantısı var gene
ama ben herhafta gidiyorum..bu haftada gitmeyivereyim:)
Pazar akşamda bir Tiyatro Gösterisi var
Malatya Emniyeti ve İnönü Üniversitesi desteğiyle
oranın sokak çocuklarının oynayacağı bir oyun Guguk KUşu
bizim Sokak Kedisi Dergisi'ne destek vermek için burada Muammer Karaca Sahnesinde Pazar akşam 19da sergilenecek.Biletler 20TL.İzleyerek bizim Çocuklar desteklemek isterseniz haberiniz olsun.

Bu ara tüm bu yoğunluğa rağmen kitap okumaya zaman ayırabiliyorum ya
Masumiyet Müzesi'nden sonra Buket Uzuner'in Yolda'yı okudum..
sonra Elif Şafak Bit Palas..
şimdi Amin Maalouf'un Semerkant'ını okuyorum.Bunu cisimsiz tavsiye etmişti.
geçen günkü Ortaköy kaçamağında ikinci elini buldum.Hemde tertemiz ve sadece 7,5TL.
birde Tütünü(Dimitri Bülow muydu) arıyorum ya ..bakalım
işte sevgili arkadaşlar

işlerimizin rengi 12 aya kadar belli olur
hoşuma gitmeen bir renk çıkarsa ortaya
ben bırakır giderim burayı diye düşünüyorum
ne olur sonrası??
bakalım kısmet
tabii gitmeden yer hazırlamak lazım:)

şimdilik bu kadar diyelim
ve hepimize güzel güneşli bir haftasonu dileyelim

şimdi aslında Bülowun üstüne bi çizik atıp Dimov yazdım:)
birde işin rengi 12 ay değil:D 1-2 ay:D

11 yorum:

.. dedi ki...

bit palas'ı üzerindeki hamamböcüü resminden dolayı elime alamadığımdan okuyamıyorum. valla sırf onun için. üstünü kaplasam da içinde o resim olduğunu bilince elime alamam.
ama aşk'ı okuyorum, sayılır mı 8)

kumhavuzu dedi ki...

..) hatunum
hakkaten acaip iğrenç
okurken bile sanki sayfaların üzerinde dolanıyorlar:)))
onun için biran evvel bitireyim diyosun:))
şaka bi yana..hoşuma gidiyor bissürü karakter bissürü hayat anlatıyor bu kadın
aşkı bu elimdeki bitince
Ortaköye gittiğimde almayı hedefledim:) %20 indirimli alıyosun..bide tezgah kazansın diye düşünüyorum

kayipsimurg dedi ki...

hadi bakalım git gidebildiğin yere :) ben de bu aralar uyuşup kalmak hatta cenin pozisyonunda yatıp hep uyumak istiyorum. Bahar miskinliğimi çöktü üstüme ne :)

kumhavuzu dedi ki...

simurgum..biliyomusun aslında istediğim o
bana ait bir mekanım olsa
böyle sokaklarda sürtmezdim..çok meraklısı değilim..
aslında daha çok yoruyo beni
ama evde durduğumda olacakları biliyorum..kaldıramıyorum artık

üçtemmuz dedi ki...

yav sen bizi iyiden iyiye ajandan belledin, farkında mısın?
:)))
detay veriyouni gün gelirse heap sorarız ona göre...

çoook öperim dünya tatlısı...:)

kumhavuzu dedi ki...

ya ünsüm..benim kadar salakça bi blogtutan varmı acaba blog aleminde:D
çok sıkılıyorum
bunaldım
saçmalıyorum
aslında evde olmak istiyorum ama
daha çok geriliyorum

sorun siz..benim verilmeycek hesabım yok:D

alpernatif dedi ki...

Bit palas Elif Şafakın ilk okuduğum ve en çok beğendiğim romanıdır
Sonra bir türlü ısınamadım diğerlerine

Bu gezentilerde yol Ankaraya düşmez mi ?
(Yoksa bir mitingi mi ayarlamak lazım :) )

kumhavuzu dedi ki...

Elif Şafakın siyahsütünü okudum ilk..bu ikinci oldu..benim bile baya hoşuma gitti:)
Miting olmadan gelmek lazım yoksa görüşemiyoruz:)

Ece dedi ki...

Gel bana..Ninni söylemeye de alışığım nasıl olsa:))Dırdır da etmem,kumaşları-iplikleri bile kaldırırım ortalıktan..Karşılıklı kanapelere yayılır lâflarız picamaları geçirip..

İşin rengi güzel bir renk olsun inşallah.
Öpüyorum çokkk..

kumhavuzu dedi ki...

canıım benimm
seni tekrar görmek okumak çok güzel:)
güzel renkler olsun be Ecem..hepimizin beklentileri güzel renklere dönüşsün.

ben artık karar verdim..bu konuyu hiçbiyerde açmıycam..başarırırm dilerim.:)
güzel şeyler konuşuruz..dırdır..sen?? mümkün değilki:)

carpediem dedi ki...

aşk hariç hepsini okudum,
yazımı güzel,sürükleyici,hızlı okuyorum...
hayalgücüne de bayılıyorum
elif şafakın...