15 Ocak 2009 Perşembe

ben geldim buradayım..

da..
dün başımı kaldıramadım işlerden
anlatamadım size bişey:)

sadece birine accık özendirik yaptım
salı günü
terasta oturdum..
güneş nasıl güzeldi diyerek:D
hatta akşam aynada bi baktımda
yüzüme renk bile gelmiş:)

pazar sabah 7de çıktık yola..
Bizim Hoca aldı beni sağolsun
tabii ben sabah kalkıp ekmek arası sandviçler hazırladım
bir termosta çay

meyvalar

tamam yolda bi yerlerde mutlaka durulur ama
biz arkadaşlarla 2 saatlik yola bile çıksak yanımıza mutlaka bişeyler almaya
alışkın olduğumuzdan:) bide keyfi başka güzel oluyor:)

yolda aldığımız arkadaşta Teknik Direktör
bizim Hocaya beni sordu arkadaştamı teknik direktör diye..
bende..fena Teknik Direktörüm ben diye yanıtladım
böylece bir taytılım oldu:)
Fena Teknik Diretktör:))

yolda..
bir tıkanıklık oldu
ileride bir tır yükünü devirmiş..
dağ yoluna girdik..
bir pınar gördük ve hemen durduk
o nasıl güzel bir suydu
içmeye doyamadım

sonrası devam..
3 şoför olunca
değişe değişe gayet rahat gittik..
sağolsunlar benide kırmadılar istediğim her yerde durduk:)


tabii Porselenler diyarı..
6 kişilik takımımda kayık tabaklar yok
onlardan aldık:)
bu takım opetten değil..para verip aldım:)

Bozüyük civarı karlıydı..
bikaç fotoğraf var
eğer güzel çekebildiysem göstericem size:)

sonrası..
aşağılara doğru indikçe hava bir değişti..
Tamam akşam oldukça serindi ama..çok soğuk değildi




Neyse otelimize vardık..



her yer erkek
bana biri hayatında 2-3 günü ana teması futbol olacak şekilde geçireceksin dese
şaşarmıydım??
yoo..sürprizlere açığım ben
abicim Futbol hastası birileri için cennetti..
Camiadan bir sürü adam
bak bu İlyas Tüfekçi dedi bizim Hoca
Merhaba dedim..
yabancı gelmedi:D
sonra şu şu takımın şu bilmemhangi takımın eski bilmemnesi
derken..
sağolsunlar ısrarda etmediler:)
ama bizim Hocayı eşiyle katıldığı için tebrik edenlerde pekçoktu:))
bende oyunu kuralına göre oynadım:)

ne derseniz deyin..kraliçeler gibi hissettim gene kendimi canım:)
biriyle sohbet sırasında..
bizim Çorluda oynadığını söyledi..
yabancı gelmiyosun dedi:)oo dedim çok oldu ben oralardan çıkalı
bir isim söyledi:)
tanırım dedim..bizden 1 sınıf yukarıdaydı
söylemedim tabii..ne beğenirdim onu ben halbuki..
azmı antremanlarında izledim..gizli gizli:)

bir başkasıda benim bir arkadaşımın sevgilisiydi..
tabii onu söylemedim.
efendi saygılı bi çocuktu ve camiada hala kendisinden öyle bahsediliyor..hoşuma gitti bunları duymak

neyse..
ptesi gala vardı..
1100 kişi neredeyse
Servis elemanlarını saymazsan belki en çok 10 bayan var salonda
Ziynet Sali sahne aldı
ben beğenirim o kızın sahnesini vede sesini
tüm çabalarına rağmen milletoynamadı
en sonunda ben sizleri oynatamadım
siz oyuncularınızı oynatın dedi:))

ama..
en sonunda
herkes küçük parmağını havaya kaldırsın
şimdi pozitif enerjiyi çekiyorsunuz
herşey iyi olacak diye diye havaya kalkan parmakların çoğaldığını gördüm:)
sonunda hadi birleştirin parmakları...halay zamanı dedi
orda koptum artık:)

çok azı kalktı yine:))

salı sabah..
yeni kurduğum bağlantı ile ilgili larak Otel Satın Alma ile görüşme talebim kabul gördü
ve işine hakim..bence başarılı bir Yöneticiyle kısa ama güzel bir görüşme gerçekleştirdim

sonrası..
yola çıktık tabii..
yolda portakallar limonlar aldık..
bu kez bir yolcumuz daha vardı..
adam sürekli konuşuyordu:)
oda eski Galatasaraylılardan
diğeri Beşiktaşın falan Antrenörlüğünü yapmış bi Hoca..
ama eğer ilgi alanınız dışındaysa..hiçbir anlam ifade etmiyor:)

ama..
Mustafa Denizliyi şeytan Rıdvanı ben bile tanıdım:))

salı gece birsürü yükle eve vardım..
iyi geldi bana bu kısacık kaçamak
yol arkadaşlarıda keyifli vede kaprissiz olunca

tekrar gidelim deseler giderim yani:)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

yarasın sana..
ki yaramış..

teras diye çatlattın evet beni.. ama..
senin keyiflendiğini görünce..
rahatladım şimdi....


sevgiyle..
mor perçemli..sabah mor şemsiyeli şimdi mor şallı.. =P

/nostalcik oldum da biraz../

kumhavuzu dedi ki...

zaten bizim güzelliğimiz burda be atalet..
birbirimize bişeylerin iyi geldiğini gördüğümüzde mutlu oluyoruz..
ahh o mor şallar, şemsiyeler:)

Ada dedi ki...

Merhaba ,
Ne güzel, kasvetli İstanbul'dan birkaç gün de olsa kaçabilmişsin :)

Bazen hatta çoğu zaman, pek çok
erkeğin içinde azınlıkta olmak iyidir..Daha çok kıymet veriliyor, şımartılıyorsun v.b :)

Dileyelim tekrar gidelim desinler
o halde :)

kayipsimurg dedi ki...

Kıskandım valla, ben 15 gündür gidemiyom Antalya'ya:) Bu gidişle bir ay daha gidemiycem..
Sen fitbolcumuydun ben niye bilmiyom bunu :)
Sen keyif aldıysan, iyiysen, mutluysan daha ne isterim ki ben:)

kumhavuzu dedi ki...

Adacım..
evet günlük yaşamdan kısacık ta olsa uzaklaşmak iyiydi:)ben alışkınım bu çok erkek içinde tek olmaya:D hayatım böyle geçti valla:))

vah simurgçum vah..15 günn..yazık valla:P
fitbolcu dostlar saolsun be:)
işte bu güzellik varya..bu duygular çokk şeye değer çokk
sevgilerr