28 Haziran 2008 Cumartesi

Uğurumuz evlendi:)

bu akşam bir düğündeydik..
orada olmanızı isterdim
Umut Çocuklarımızdan Uğur evlendi..

Bizler oğlan tarafı olarak oradaydık..
ne eğlendiler görmeliydiniz:)
Uğur, Grafikerlik kurslarına gitti şimdi Sokak Kedisi Dergisinde Grafikerlik yapıyor..
Aynı zamanda imtiyaz sahiplerinden biri.


bu arada İnternet Kafeye giderken Metrobüsün çarptığı
uzun süre yoğun bakımda kalan Memedimiz..
Bir görseydiniz yavrum:)

daha evvel hiç konuşmayan
şapkasını gözlerine kadar indiren
ama aslında içinde nelerin kaynadığını hep merak ettiğim memet
yeni hayatında bambaşka biri olmuş:)
o içinde kaynayanlar dışarda
bir oynamak bu akşam
bir seremoniler anlatamam:)

bu arada..
bizim emektardan intikamım çok acı oldu bugün:D
gün içerisinde yapması gerekeni kendi kafasınca pazartesiye bırakan adama
ciddi eziyet ettim:D
salağa yattım..
kimbilir nasıl küfretti bana

içimin yağları eridiii
ohhhhhhhh
sefam olsun

sizinde haftasonunu güzel olsun arkadaşlarr:)
pazar nişanımız var..
Şileden aldığım kırmızı elbisemi giycemmm

7 yorum:

geçkalmadımki dedi ki...

Uğura, Mehmede, Tüm Umut Çocuklarına ve Başta Sevgili Kumumuz olmak üzere Onlara el uzatan tüm gerçek insanlara mutluluklar mutlulaklar, sağlıklar dilerim..
Sevgiler...

uctemmuz dedi ki...

Uğura ve eşine mutluluklar dilerim. Umarım hayat onların da tüm darda olanların da yüzüne güler. Anlattıklarını okuyunca Memedi tanımak istedim. Güzel Allah'ım her birimizde bir dünya saklı ve çoğu zaman farkına varmadan birbirimizin yanından geçip gidiyoruz.
Seni seviyorum Kum...

ATALET dedi ki...

yarasınnn..
eziyetler...

mutlu olsunnn...
yeni evliler..

neşe dolsun..
bütün umut çocuklarıııı...

talibi çok ..
kısmeti açık olsun...
kırmızı elbiseli kumhavuzunuuuuuunnnn

kumhavuzu dedi ki...

:)
rn kocamanından teşekkürlerimi bıraktım hepinizeeeeeee

Adsız dedi ki...

Ben de blogspot'da da sayfamın kopyasını tutuyorum. blogcu sürekli problemlerle boğuşmakta.

Görüşmek üzere.

Kedi Narnia dedi ki...

yeni evli çiftlere ömür boyu mutluluklar

Allah onlardan olacak çocuklara analı babalı uzun ömürler versin

birde senin şu emektarı hakikaten merak ettim ben be kumum... tanıyasım tanıyadıkça ona dair sit com'luk yazılar çıkarasım var :P

kırmızı kırmızı göz kamaştır tamam mı ;)

kumhavuzu dedi ki...

gel bigün kavemizi içmeye dolfinim:)
ama bugün Bpaşaya gitmişken onlara uğradık..eşi ve kızları uzun zamandır görmemiştim..onlar pekşeker..ve yıllardır bu ortamda birlikte çalıştıkları kişilerden evlerine ilk giden benmişim biliyomusun..Bayramda gitmiştim ilk sefer.Bu ikinciydi.

sevgili uygarradikal..
yedeksiz olmuyo işte:)