1 Ekim 2009 Perşembe

kısacık..

yorgunum bugün..
biraz evdeyim

kaç gündür Dernekle ilgili yoğun koşturmacamız vardı
birde Çocuklarımızdan biri daha evlendi:)

Bir taraftan tadilat
bir taraftan temizlik
bir tarafan atölye kurma çalışmaları

ben varya iyiki çalışmıyorum bu ara:)
güzel denk geldi.

Bu haftasonu Balgözlüm İstanbul'da.
Peter Pan Müzikal ilk gösterimi MKM de yapılacak.
Dünyada ve Avrupa'da bir ilk
750 star sahnede:)
ve bunlardan biri(hemde baya bi özel) o sahnede olacak:)
4 Ekim Pazar akşam..
biz oradaız kısmetse:)

öpiim bi sizi:)

7 yorum:

.. dedi ki...

çok özletiyorsun kendini.
yoğunluk sorun değil, keyifli olsun da 8)
ama dinlen biraz evet 8)

üçtemmuz dedi ki...

ne güzel...:)
Allah mesut etsin yeni evlileri...
Balgözlüne sahnede başarılar...
sevgiler tatlım...:)

uctemmuz dedi ki...

taaaaa dün yorum yazöıştım fıstık hatun. kaale mi almıyosun benceğizi, yoksa yorumum gelmedi mi?
açık söyleeee...:)

kumhavuzu dedi ki...

kıslarr
ancak şimdi okudum yazdıklarınızı

nasıl bir koşturmaca anlatamam
ben yetmiyomuşum gibi anamıda taktım peşime:)))))

yarın son kısmetse

Ece dedi ki...

Geçti mi yorgunluk?
Ben de öpiim bi..

oya dedi ki...

kumanımcııım..
geç oldu ama ben yeşil sahalara döndüm diye haber vereyim diye şeettiydim..
bir de..
iyi dileklerini aldım tee zamanında..
kullandım..
bitti..
fazla varsa biraz daha alayım diye..

öperim canım :)

.. dedi ki...

özlüyoz yahu!