16 Haziran 2009 Salı

..

göründüğü gibi kolay değil be bi çok şey

deyip gitmiştim...
gene geldim

canım Ege çekiyor
ama öyle böyle değil
bizim Egeden başlayıp
Yunanistandan devam eden
o kıvrım kıvrım yollarda sürüp güzel manzaralarda mola verip
İtalyaya
oradan Fransa'ya giden bi tur
İspanya Portekiz
Andalusien

ooff offfffffff

neden bende şöyle sıradan şeyler istemiyorum:)

dün gece Paristeydim:)
o demir yığınının altında sevgilimle(olmayan) öpüşüyorduk:)))))))
bugün biriyle tanıştım
pilot
uçuştan geldim dedi
nerden dedim
Paristen dedi:))))))))

hahaha
hayat tuhaf

4 yorum:

.. dedi ki...

paristen gelen pilot mu?
ben buna enişte demeye hazırım.
8)

kumhavuzu dedi ki...

;))))))) yokbe hayatım herkes günlük anlık heyecan peşinde ne eniştesi

kayipsimurg dedi ki...

Gideceğin yere beni de götür, sorana başımın belası dersin :) Hadi bakalım başla bi yerlerden güzelcim.. dilerim yolların seni aydınlığına götürür...

kumhavuzu dedi ki...

bunu birine dediğimde..sen benim başımın tacı olursun demişti:))
ama ordakalmıştı simurgummm

biz iki bela takılırız hayatım:))

bugün bi yerden başladım:))
sevgilerrr