24 Aralık 2008 Çarşamba

ta yıllar evvelinden..

gece 2lere kadar uyanıkım..
yine başladı bikaçyıl evvel yaşadıklarım
yattığım anda uyuyorum tamam
ve dinlenik kalkıyorum
ama..yatağa giremiyorum bi türlü
üstelik bütün akşam yatağımın üstünde leptop ve tv ile olduum halde

neyse..
bu gece oldukça net bir rüya gördüm
çook eski sevgilim..
onu ve tüm ailesini..

birkaçyıl evvel ortak bir arkadaşımızdan son halleri hakkında bişeyler duymuş ve çok üzülmüştüm..
ona mesaj attım sabah
aradı sağolsun
picamalarıyla pencere önünde oturuyor
ve alkolizmin iyice pençesinde
ve yardım kabul etmiyor dedi..

çok üzüldüm
o zamanlar 3 arkadaştık..
Bunlar bizden 1-2 devre yukarıdaydı
Sinan Suat ve ben...
82-83te bu olaylar..
onlar mezun bende Lise Sondayım
Sinan konservatuara girmişti
Halk Dansları ekibimiz vardı
Suat varlıklı bir ailenin oğluydu
güzel bir ortamımız vardı..
birlikte Sabahattin Kudret Aksal'ın kahvede Şenlik Var oyununu sergiledik..
bizce çok başarılıydı
geliride Milli Eğitim Vakfı'na bağışlamıştık.

Suatla o zaman başlamıştı arkadaşlığımız..
tertemiz bişey:)
peynir almaya bile birlikte giderdik
aynı binada oturuyorduk

zamanla ailesi(annesi) beni istemedi
varlıklı değildik ya biz..
onlar oğullarına ve kendi varlıklarına yakışır bi kız istiyorlardı
O arada Suatta İst.Üni.İşletmeyi kazandı
orayı bitirdi
hep söylendim birilerinin hakkını yedin diye
abilerde alkolikti..

sonraları ben Almanyaya gittim zaten
boşanmma sonrası yine birileriyle konuşurken söz ona geldi
nişanlandı ama olmadı dediler..
bi işede sahip olamadı
Çiftlikleri falan vardı birileri çalışıyordu işte

yıllar sonra..bundan 5-6 yıl kadar evvel bir Almanya Türkiye uçuşunda
gazetede küçük bir ilan
Sinanla ilgili..
gerçi bundan bahsetmiştim daha evvelki blogta
Oyununu sergiliyordu ve telefon numarasıda vardı Sinanın
aradım
görüştük..
oyununu izledik

Suatla ilgili konuştuk
halini bi görsen Gülten dedi
sadece içiyor
ufak bir kaza sonucu kolu kırılmış ve tam açılmamışta
birde o..
Toparlan demiş..
bak Gültende geliyor
tekrar oynıycaz..
yüzü aydınlandı dedi
ceketimde hala duruyo arada çıkarıp bakıyorum demiş..

bugün telefonda yine konuştuk Sinanla
o nasıldı..biz nasıldık
biz nasıl mücadele ediyoruz
o nasıl teslim oldu

üzüldüm..
acaba gitsem..bi dolaşsam
faydam olurmuki??
ailesi ne der??

ne biliim..
öyle bi karıştı işte aklım

9 yorum:

kayipsimurg dedi ki...

Gidip bir dolaşmaya ilişkin karar sadece senin ama ben aynı koşullarda olsam giderdim sanki. Ne biliim.
Üzücü bir insanın bu tersine gidişatını izlemek...

kumhavuzu dedi ki...

ist da değil. Simurgçum..Çorluya gidişplanı yapmak ve dolaşmak lazım..gidersem rahat edicem sanki

Adsız dedi ki...

ben doktor olarak.. gidişinin ona alkolizm açısından bi faydası olmayacağını sööliim..

ama sen gene de bi git dolaş..

için rahat eder..

ama bu hafta sonu olmaz...

öperim seni koccamannnn

atalet

kayipsimurg dedi ki...

Çorlu dediğin şurası ayol. Karşıya gidip gelmekten iyidir. Sabah kartala duruşmaya gittim. 10:30 duruşması için evden 08:15 de çıktım, adliyeye ulaştığımda saat 10:25 di.

kumhavuzu dedi ki...

haklısın Simurgçum..ama ancak haftasonu:)haftasonlarımda dolu:D
Kartal dediin İzmit olmuyomu zaten:D ha İzmit ha Çorlu dermişim:D ama ben daha çabuk giderim haklısın

Ataletim..zaten alkolizmi için değil..belki beni görmek iyi gelir:) yada gitmek bana iyi gelir..işte bişey

geçkalmadımki dedi ki...

Eminim sen iyi gelirsin O'na..
Gitmek de sana iyi gelirse bi dolaş Ataletimizin dediği gibi..
Ayrıca Ailesine neymiş.. hele bunca zamandan sonra..
Sevgiler...

kumhavuzu dedi ki...

ne biliim..Fundabakçaz bakalım nasılsa aciliyeti yok:)
sevgiler

Adsız dedi ki...

Amannn ailesi ne derse desin bee diye çemkiresim geldiii ... :) yani hayır senin böle şölere takılmaman lazım nie görmüş geçirmiş aklı başında koskoca kadınsın hayır şunu söleyen ben olsam anlarım ki pek söleyeceğimi sanmıyorum es geçç aileyi lisedeki gülten değilsin ki sen oda zaten lisedeki Suat değil ..
Bence git gör sanada onada iyi gelicektir eminim..haftasonunu boşaltıp zaman ayırcaksın okadar... aman sinirlendim mi neee :) bu yaşta çok konuşuyorum ben yaa allah sonumu hayır etsin ... :)

Kadeh

kumhavuzu dedi ki...

şşşttttt olgunkuş dedikte..abarttın biraz sanki:)
haftasonu yok zaman..
Yılbaşı tatili..bakarız artık